  • Data: 2011-06-30 16:34:47
    Temat: Re: XP nie widzi dysku peośba o pomoc
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 30 Jun 2011 13:49:05 +0200, JoteR napisał(a):

    > Ale rozumiesz "zmienić wiele ustawień instalatora"?

    Zmienić wiele ustawień instalatora jest równoznaczne z wyrżnięciem wielu
    elementów?

    > Chesz o tym porozmawiać na grupie windzianej? Na przykład w tym wątku: "xp
    > (po nlite) nie widzi baterii w netbuku"? Czy może rozwiązałeś już problem
    > owego nieszczęśnika, który po okastrowaniu systemu nie może słuchać
    > plików MIDI?

    Niestety. Chciałbym wiedzieć jak i chętnie posiedziałbym przy rzeczonym
    komputerze, ale nie było jak.

    > Ja widziałem na grupach windzianych zbyt wiele problemów, które na zdrowy
    > rozum nie powinny występować, a które po przyciśnięciu delikwenta do muru
    > okazywały się pokłosiem kastrowania instalki przez nLite, żeby nie
    > przestrzec przed zbyt beztroskim używaniem tego, skądinąd pożytecznego,
    > narzędzia. Tak więc swoją ironię możesz wsadzić głęboko w... wątek o
    > plikach MIDI.

    Teee... Bóbr... Wypuść już to powietrze, co? ;D

    [ Nikt nie żałuje czegoś, czego nigdy nie posiadał. ]
    [ (Arkana, Glen Cook "Żołnierze Żyją") ]