  • 1. Data: 2011-05-04 20:43:57
    Temat: XP SP3 a urządzenia pamięci masowej USB
    Od: "MiK" <w...@o...pl>

    Problem jest następujący. Po podłączeniu dysku 500 GB przez USB system go
    wykrywa, ale nie da się zainstalować urządzenia. Na innym komputerze z SP2
    wszystko jest ok. Wiem, że można kombinować z "Zarządzaniem" (przypisywaniem
    litery dysku, etc), ale IMHO sprzęt ma po prostu działać. Co jest grane?
    Może jest jakiś patch, fix, update?

    Pozdrawiam, M.

  • 2. Data: 2011-05-04 20:48:26
    Temat: Re: XP SP3 a urządzenia pamięci masowej USB
    Od: DooMiniK <f...@m...com>

    On 04/05/2011 21:43, MiK wrote:
> [...]
    > litery dysku, etc), ale IMHO sprzęt ma po prostu działać. Co jest grane?

    NTG.

    p.s. nie sądzę, że jest to wina SP3.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 3. Data: 2011-05-04 21:55:02
    Temat: Re: XP SP3 a urz?dzenia pami?ci masowej USB
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-05-04 22:43, MiK pisze:
    > Problem jest nastepuj?cy.
    > Po pod??czeniu dysku 500 GB przez USB system go
    > wykrywa, ale nie da sie zainstalowaae urz?dzenia.
    > _Na innym komputerze_ z SP2 wszystko jest ok.

    A czy ten dysk to nie jest 2.5" ? Podłączasz go kabelkiem Y do dwóch
    portów USB?
    Stawiam na tysiąc razy wałkowany tutaj problem zbyt małej wydajności
    prądowej portu USB w danym komputerze, gdzie w innym może jakimś cudem
    działać, a software SP2 czy SP3 nic nie zmienia.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 4. Data: 2011-05-05 17:47:00
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    MiK nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    > Problem jest następujący. Po podłączeniu dysku 500 GB przez USB system go
    > wykrywa, ale nie da się zainstalować urządzenia. Na innym komputerze z

    Co to znaczy: "nie da się zainstalować urządzenia"

    > SP2 wszystko jest ok. Wiem, że można kombinować z "Zarządzaniem"
    > (przypisywaniem litery dysku, etc), ale IMHO sprzęt ma po prostu
    > działać. Co jest grane? Może jest jakiś patch, fix, update?

    Czy zcasem nie ma dysku sieciowego, który "przykrywa" przypisaną literkę?
    Przem

  • 5. Data: 2011-05-07 10:19:55
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > Może jest jakiś patch, fix, update?

    odłącz ten dysk, ściągnij i odpal to :
    http://www.nirsoft.net/utils/clean_after_me.html
    zaznacz wszystkie opcje w tym te od usb.

  • 6. Data: 2011-05-07 10:45:44
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2011-05-07 12:19, Doxent pisze:

    > odłącz ten dysk, ściągnij i odpal to :
    > http://www.nirsoft.net/utils/clean_after_me.html
    > zaznacz wszystkie opcje w tym te od usb.

    To już lepiej:
    http://www.nirsoft.net/utils/usb_devices_view.html

    miab