  • Data: 2007-03-13 13:57:24
    Temat: Re: Wzrośnie bezpieczeństwo
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Werbinski wrote:

    > Doliczyć koszty wynikające z nowej ustawy, jako nową usługę "Obowiązkowa
    > archiwizacja informacji" np dodatkowo 20 zł miesięcznie plus koszt nośników,
    > która byłaby obowiązkowa i uzasadniona nową ustawą. Nie wiem jak to wygląda
    > prawnie, ale widzę tu analogię do wprowadzenia VAT, co nie stanowi zmiany
    > umowy.

    UKE/UoKiK beda z pewnoscia czyms takim zainteresowane ;). w kazdym
    razie nie liczylbym na to ze ustawodawca bedzie taki uprzejmy ze
    stworzy podobny *wymog* idac na reke, jako 'rekompensate'.
    w przeciwnym razie bylby to zapewne element wojny cenowej. "nas
    na to stac - my nie zmieniamy cen".

    > A dla klientów używających anonimowego i szyfrowanego proxy abonament
    > pozostaje na dotychczasowym poziomie. Tak samo, jak dla klientów
    > korzystających z proxy postawionego na VPN do Bahamów. W ten drugi sposób
    > logujemy tylko połączenia ze swoim tunelem, co jest bardzo proste. Nie
    > musimy logować też treści, haseł, treści formularzy, bo jest zaszyfrowana.

    predzej doczekalbys sie "delegalizacji" proxies /jako kryminogennego
    lzeliberalnego instrumentu kontestacji jedynych slusznych regulacji
    prawnych/ albo zakazu istnienia podobnego zapisu i rozroznienia.
    zreszta to i tak nie ma sensu, o czym w moim nastepnym akapicie.

    > Ewentualnie trzecia możliwość, to tani abonament i wymuszone puszczenie
    > ruchu całej sieci z budżetowymi klientami przez tunel do jakiegokolwiek
    > wolnego kraju.

    a co to niby da? taki nakaz i tak nalozy na Ciebie obowiazek
    rejestrowania tresci tego co pokazalo im swiatelko na koncu tego tunelu,
    wiec mozna kazac pakietom czolgac sie nawet przez antypody a i tak
    wymagany bedzie "nos" gdzies blisko abonenta. nie bedzie liczyc sie
    sposob w jaki wychodzisz, wiec jedyna opcja to przeniesc cala siec
    z klientami do jakiegos obcego, milego cieplego kraju. moze sie
    nawet nie obraza ;)

    mozna sobie snuc fantastyczne rozwazania, natomiast mozna z pewnoscia
    zalozyc ze jesli by doszlo do tak abstrakcyjnej sytuacji, przy obecnie
    widocznym braku swiadomosci i wiedzy na temat skali zagadnienia, nie
    ma co wowczas liczyc na cuda. no bo w koncu skoro by ktos powiedzial tak
    ladne "A" to czemu "B" ma byc nagle z innej beczki (i nagle madre)?
    zreszta wtedy bedzie dosc i juz po ptokach, kluczowa decyzja juz
    zapadla i reszta tak naprawde bedzie conajmniej trzeciorzedna - "wNET
    i tak zginiemy w zupie".

    --

    dzieci i ryby biosu nie maja.