  • 1. Data: 2011-06-21 21:19:47
    Temat: Wzmacniacz słuchawkowy jako przedwzmacniacz
    Od: "Tomaszowiec" <t...@s...pl>

    Witam Szanowną grupę,

    Ostatnio nabyłem końcówkę mocy DAP P1200 i wiem, że karta dźwiękowa nie daje
    mi pełnej mocy tej końcówki i potrzebny jest przedwzmacniacz.

    Pomyślałem o moim Denonie PMA 1080R, ale musiałbym oddać go do jakiegoś
    serwisu żeby zrobili mi pre out ;/ Jest w ogóle sens się w coś takiego
    bawić?

    Drugi pomysł to wzmacniacz słuchawkowy, ale jakoś obawiam się o jakość tego
    typu wynalazków. Nie widze też regulacji basów i nie wiem jaka będzie jakość
    dźwięku - Denon jak na moje ucho gra cudnie, a czy coś za 100/200 PLN może
    jako tako grać? Głośniki to Tonsil Zeus i Reloop RSP-30

    Pozdrawiam,
    Tomasz.

  • 2. Data: 2011-06-21 22:04:17
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Tomaszowiec wrote:
    > Witam Szanowną grupę,
    >
    > Ostatnio nabyłem końcówkę mocy DAP P1200 i wiem, że karta dźwiękowa
    > nie daje mi pełnej mocy tej końcówki i potrzebny jest przedwzmacniacz.

    a powinna (może nie w te dziure wetkłeś wtyczki) ;)

    > Pomyślałem o moim Denonie PMA 1080R, ale musiałbym oddać go do

    Pomyslałem o prawdziwym przedwzmacniaczu

    http://allegro.pl/przedwzmacniacz-telefunken-stp1-i1
    667442160.html

    --
    Włodek

    P.S.
    aukcja nie moja , ja tak przez sentyment do Telefunkena

  • 3. Data: 2011-06-21 22:06:38
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Tomaszowiec wrote:

    (ciap)