  • 1. Data: 2011-06-20 13:44:13
    Temat: Hand Free - skad telefon wie, ze jest podłączony?
    Od: l...@l...lon

    Witam,

    Takie zapytanie: skąd telefon (Siemens ME45) wie, że jest podłąćzony zestaw
    słuchawkowy?

    Myślałem, że po prostu po obciażeniu: w obwód słuchawek właćzylem oporek 35
    ohm, a w mikrofon 1k - tak jak sprawdziłem, na działającym zestawie.

    I guzik: orygionalny zestaw wykrywa, mojego nie... Co to może być?

    --
    ml

    http://www.archimedes.eu.org/

  • 2. Data: 2011-06-20 15:10:20
    Temat: Re: Hand Free - skad telefon wie, ze jest podłączony?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia 20 Jun 2011 13:44:13 GMT, l...@l...lon napisał(a):

    > I guzik: orygionalny zestaw wykrywa, mojego nie... Co to może być?

    Wtyczka nie pasuje?
    --
    Jacek

  • 3. Data: 2011-06-21 10:57:20
    Od: Marcin Laszewski <m...@g...com>

    On 20 Cze, 17:10, Jacek Maciejewski <j...@o...pl> wrote:

    > Wtyczka nie pasuje?
    > --
    > Jacek

    Pasuje idealnie :-(

    A może wiecie na podstawie czego komórka wykrywa, że ma podłaćozny
    zestawa hf?
    Obciązenia słuchawkami (35ohm), mikrofonem(1k)? Sygnałó na innych
    stykach nie stwierdziłemmm...

  • 4. Data: 2011-06-21 13:09:25
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 21.06.2011 12:57, Marcin Laszewski pisze:
    > A może wiecie na podstawie czego komórka wykrywa, że ma podłaćozny
    > zestawa hf?
    Spotkałem się z rezystorem we wtyczce - pomiędzy masą a jakimś pinem.

    Michoo

  • 5. Data: 2011-06-21 13:09:54
    Od: Mirek <p...@d...zind.ikem.pwr.wroc.pl>

    On pon, 20 cze 2011 15:44:13 in article news:<slrnivujld.lss.laser@laser.lon>
    l...@l...lon wrote:
    > Witam,
    >
    > Takie zapytanie: skąd telefon (Siemens ME45) wie, że jest podłąćzony zestaw
    > słuchawkowy?

    Podobno przez zwarcie pinów, ale znalazłem dwa opisy
    7-1 - headset
    8-1 - hands free

  • 6. Data: 2011-06-21 16:52:52
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Tue, 21 Jun 2011 15:09:25 +0200, Michoo napisał(a):

    > Spotkałem się z rezystorem we wtyczce - pomiędzy masą a jakimś pinem.

    Ale pytek twierdzi że innych napięć na gnieździe nie ma, to co niby ma
    zwierać tem rezystor czy inna zwora?
    --
    Jacek

  • 7. Data: 2011-06-22 07:44:07
    Od: "MM" <m...@t...pl>

    Użytkownik <l...@l...lon> napisał w wiadomości
> [...]
    > ohm, a w mikrofon 1k - tak jak sprawdziłem, na działającym zestawie.
    >
    > I guzik: orygionalny zestaw wykrywa, mojego nie... Co to może być?

    Aż rozebrałem wtyczkę HF od mojego okazu muzealnego (ale S35 - ME45 powinien
    mieć tak samo - nie gwarantuję)
    Zwarte styki 2-4 tylko między sobą (pewnie właśnie wykrywanie HF)
    7-przycisk odebrania rozmowy - po naciśnięciu zwierany do masy 8 i 9
    8 i 9 - zwarte, masa, ekrany,
    10 - mikrofon (3,2 k do masy)
    11 - słuchawka (18 R do masy)
    Sprawdzić w realu nie mogę bo okaz nie rabotajet.
    MM