-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Janusz <j...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wyższe spalanie PB w aucie z LPG
Date: Mon, 11 Jun 2018 08:35:00 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 35
Message-ID: <pfl56m$n1k$1@node1.news.atman.pl>
References: <5b1d2dc0$0$593$65785112@news.neostrada.pl>
<pfjb65$l6c$2@node2.news.atman.pl>
<5b1d459f$0$588$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 185.234.91.212
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1528698902 23604 185.234.91.212 (11 Jun 2018 06:35:02
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 11 Jun 2018 06:35:02 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.8.0
In-Reply-To: <5b1d459f$0$588$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Language: pl
X-Antivirus: Avast (VPS 180611-0, 2018-06-11), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2633317
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-06-10 o 17:37, pueblo pisze:
> Witaj Janusz, 10 cze 2018 w news:pfjb65$l6c$2@node2.news.atman.pl
> napisałeś/aś:
>
>> W dniu 2018-06-10 o 15:55, pueblo pisze:
>>> Wyższe w zimie. Nie wiem ile, ale na oko ze 3 razy większe.
>>> Klimatyzacja jest, no ale w lecie też działa. Czy przyczyna może
>>> być w instalacji gazowej?
>>>
>> Zawsze jest wyższe w zimie bo dłużej jedziesz na zimnym silniku, a
>> dopiero jak się zagrzeje to komputer przełącza na gaz. Szczególnie
>> dokuczliwe jest to na krótkich odcinkach i długich przerwach bo
>> wtedy prawie cały czas się jezdzi na benzynie.
>>
> W sumie wiem. Ale z tego co zauważyłem całkiem szybko przełączło się na
> gaz w zimie.
> To może inaczej, jaki problem z instlacją mógłby spowodować wyższe
> spalanie PB?
>
Może już Ci się reduktor zatyka i nie wyrabia? wtedy komputer przełącza
z powrotem
na benzynę mimo że silnik jest wystarczająco ciepły, sam tak miałem,
w gazie jest dość sporo oleju i w fazie lotnej on skrapla się w reduktorze
a że jest gęsty to klei reduktor co powoduje skoki w ciśnieniu, trzeba
go rozebrać
i wyczyścić. Poza tym może masz filtry zatkane, wtedy też z gazem
reduktor nie wyrabia, je się z kolei wymienia. Są dwa, mokry malutki
który zbiera syf stały, rdzę, oraz gazowy duży taka bibuła filtracyjna,
chroni wtryskiwacze przed olejem i innym syfem z gazu.
--
Pozdr
Janusz
Następne wpisy z tego wątku
- 20.06.18 08:35 miumiu
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=