  • 61. Data: 2009-07-18 11:28:45
    Temat: Re: 'Wywrocilem' motocykliste...
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Mustafa pisze:

    > ooo - widzę że grupa wsparcia bieży na pomoc :D

    uwazasz ze nie mam prawa wyrazic swojego zdania?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 62. Data: 2009-07-18 17:42:19
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Mustafa" <M...@B...xx> napisał w wiadomości

    > Tak przypuszczałem, że pamięć masz nietęgą.
    A pamietasz jak byles zlapany na klamstwie? W kazdej chwili mozesz sobie
    przypomniec, zajzyj do tamtego watku.
    A teraz ic sobie.

    --
    Bartek
    bez czajnika...co dalej?

  • 63. Data: 2009-07-18 19:22:35
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > A pamietasz jak byles zlapany na klamstwie? W kazdej chwili mozesz sobie
    > przypomniec, zajzyj do tamtego watku.

    no to spróbuj mnie złapać :)
    bo kucza mogę kilka razy :)

    no ale grupa wsparcia jest jak u AA :)

  • 64. Data: 2009-07-18 19:31:51
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    > no to spróbuj mnie złapać :)
    > bo kucza mogę kilka razy :)
    Prosze
    *******************
    Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał w wiadomości

    > Romet Z125. Mustafa zapomial ze Google pamieta wszystko :)
    No ale jest tylko jeden problem
    1
    Data: Maj 11 2008 13:04:25 Temat: Romet z125 -jakie opony Autor: Mustafa
    Mustafa_USUN_TO_@_USUN_TO_berdyczow.xx
    No to stało się - mam Z125.
    Ponieważ wg użytkowników głównym mankamentem tego motocykla są śliskie (na
    mokrym) opony planuję od razu je zmienić.
    Co możecie polecić ? (najlepiej w cenie nie przekraczającej ceny motoru
    :))) )
    Opony tył/przód 2,75-18/ 110/90-16
    Jazda tylko po asfalcie i 90% po mieście - bez szaleństw i bez testowania
    Vmax.
    pzdr
    mustsfa
    No to ile on juz tych km zrobil?
    I dalczego mowi o 2 latach, czasoprzestrzen mu sie zakrzywia, czy dlatego ze
    to pierdoped to wszystko dwa razy dluzej trwa?
    ""Ja mam - jeżdżę od 2 lat i dlatego śmieszą mnie opinie niektórych
    "znaffffców" którzy wiedzą wszystko choć nawet tego nie dotknęli....""
    ************
    koniec cytatu.
    Klamiesz bezczelnie gosciu. Wiec trafiasz tam gdzie inne trolle.

    > no ale grupa wsparcia jest jak u AA :)
    Widze, ze masz doswiadczenie w temacie.

    --
    Bartek
    bez czajnika...co dalej?

  • 65. Data: 2009-07-18 19:42:48
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > A w temacie transportu motocykli co mi opowiesz ?

    No widzisz.... zbłaźniłeś się w tamtym temacie to na siłę szukasz
    zastępczego....

    Opowiem Ci tyle, że jak będziesz chciał, to zrobisz to taniej niż
    jakakolwiek wynajeta firma
    A wiesz dlaczego ??
    Pewnie nie wiesz... i sam nijak nie wymyślisz....
    No ale Ci powiem.... bo pomimo Twojej głupoty mam do Ciebie słabość

    Do firma musi zarobić na ZYSK, sekretarkę, prezesa, behapowca, kierowcę,
    amortyzację samochodu, podatki itp
    A Ty to możesz zrobić bez większości tych opłat i tylko dla siebie

    No ale jeśli jesteś kiep to będziesz płakał, narzekał "że się nie da"
    wymyślał milion argumentów i płacił
    Ale i tak będziesz do tyły bo "ONI" nie robią tego po kosztach tylko MUSZĄ
    zarobić na to wszystko co pisałem
    To takie pierwotne prawo rynku którego nie zmienisz choćbyś nie wiem co.

    I dla mnie eot bo czasem rozmowy z Tobą są po prostu śmieszne a czasem
    żenujące

  • 66. Data: 2009-07-18 19:42:51
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > uwazasz ze nie mam prawa wyrazic swojego zdania?

    Uważam że masz.
    Gdybyś Ty nie miał to i ja bym nie miał.
    Każdy ma !
    Ale widzę że po koleżeńsku wspierasz głupotę Kucza z uwagi na znajomości a
    nie patrząc na argumenty.
    Poniekąd to słuszne bo jesteś za kolegą przeciw nieznajomemu. I to się w
    jakiś tam sposób chwali.

  • 67. Data: 2009-07-18 19:45:26
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > Klamiesz bezczelnie gosciu. Wiec trafiasz tam gdzie inne trolle.

    Ty bezczelnie kłamiesz
    Przeczytaj dosłownie dwa wątki dalej
    Jeżdżę to nie znaczy mam.
    Jeżdżę w tym momencie 2,5 roku a mam własnego od niecałego 1,5 roku.

  • 68. Data: 2009-07-18 19:48:59
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Mustafa pisze:

> [...]
    > Każdy ma !
    > Ale widzę że po koleżeńsku wspierasz głupotę Kucza z uwagi na znajomości a

    primo: Kucza nie znam, na oczy nie widziałem
    secundo: nadal do Ciebie nie dociera ze Kuczu _osobiscie_ babrał sie w
    tym sprzecie. i uparcie twierdzisz ze nigdy go nawet nie dotykał.

  • 69. Data: 2009-07-18 19:58:11
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > secundo: nadal do Ciebie nie dociera ze Kuczu _osobiscie_ babrał sie w tym
    > sprzecie. i uparcie twierdzisz ze nigdy go nawet nie dotykał.

    Chłopie... przeczytaj tamten wątek
    Stwierdził że ZZZ jest do dupy ponieważ widział XXX które było do dupy

    (podpowiedź: YYY pominął)

  • 70. Data: 2009-07-18 20:03:00
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Mustafa pisze:

    > Jeżdżę to nie znaczy mam.
    > Jeżdżę w tym momencie 2,5 roku a mam własnego od niecałego 1,5 roku.
    Fstrzonsające,następny nawiedzony,ciekawe jak Ci się zmienią poglądy za
    5-10lat
    Weź więc pod uwagę że tutaj w zasadzie każdy ma dłuzsze doświadczenia
    motocyklowe niż żyjesz i przestań pieprzyć od rzeczy.

    --
    Tomek
    BMW R1100S