  • 51. Data: 2009-07-17 21:53:23
    Temat: Re: 'Wywrocilem' motocykliste...
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Mustafa pisze:

    > Nie no..... jasne.... jak mogłem tak nawet pomyśleć.
    > Przecież macha się tylko "charlejom" :)

    Ty wyraznie synku jakas fobie masz.

    > Przyznał, że moja diagnoza co do Twojej osoby była nadzwyczaj trafna :)

    Zacytujesz ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 52. Data: 2009-07-17 22:51:55
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > Ty wyraznie synku jakas fobie masz.

    nie bedę Ci przypominał chłoptasiu kto tu ma fobię na jakim punkcie, kto tu
    rzucał "mięsem" na rzeczy o których nie ma pojęcia tylko mu sę wydaje i kto
    okazał świętą obrazę za to, że ta ignorancja wyszła na jaw :D

    > Zacytujesz ?

    przy Twoim iq i tak nie zrozumiesz - zostaw to mądrzejszym od siebie :)
    zajmij się lepiej kolejnym remontem.....

  • 53. Data: 2009-07-18 06:14:04
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Mustafa pisze:

    > nie bedę Ci przypominał chłoptasiu kto tu ma fobię na jakim punkcie, kto tu
    > rzucał "mięsem" na rzeczy o których nie ma pojęcia tylko mu sę wydaje

    Wow ! Przypomnij prosze o czym Ty masz pojecie bo jakos sobie nie
    przypominam.

    > i kto okazał świętą obrazę za to, że ta ignorancja wyszła na jaw :D

    W temacie jakim ? Bo ja ciagle czekam az opiszesz swoje doswiadczenia w
    transporcie motocykli. I cos sie doczekac nie moge.

    > przy Twoim iq i tak nie zrozumiesz - zostaw to mądrzejszym od siebie :)

    Mierzyles mi IQ ? I opowiedz prosze czym Ty sie na codzien zajmujesz
    skoro uwazasz sie za takiego madrego i swiatlego. Tylko odpowiedz tym
    razem konkretnie a nie jakimis ogolnikami.

    > zajmij się lepiej kolejnym remontem.....

    A ja cos remontowalem ostatnio ? Nie przypominam sobie.

  • 54. Data: 2009-07-18 10:27:22
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > Wow ! Przypomnij prosze o czym Ty masz pojecie bo jakos sobie nie
    > przypominam.

    > W temacie jakim ?

    Tak przypuszczałem, że pamięć masz nietęgą.
    Ale spróbuj sobie przypomnieć kto na podstawie oglądania silnika skutera
    50ccm kreował się na eksperta i znawcę wszystkich chińskich motocykli :)
    Nieważne były opinie posiadaczy - ważne, że gdzieś kiedyś coś u kogoś.

  • 55. Data: 2009-07-18 10:36:27
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Mustafa pisze:

    > Tak przypuszczałem, że pamięć masz nietęgą.

    Alez oczywiscie. Gdziez mi tam do Ciebie.

    > Ale spróbuj sobie przypomnieć kto na podstawie oglądania silnika skutera
    > 50ccm kreował się na eksperta i znawcę wszystkich chińskich motocykli :)

    Nie motocykli a motorowerow. I doczytaj reszte z tamtego watku zanim
    zaczniesz znowu wyglaszac swoje blyskotliwe mysli.

    > Nieważne były opinie posiadaczy - ważne, że gdzieś kiedyś coś u kogoś.

    Nie u kogos a w moim prywatnym warsztacie.

    A co z reszta odpowiedzi ? Uzyskam je kiedys czy jak zwyle wykrecisz sie
    od nich ?

  • 56. Data: 2009-07-18 10:40:27
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Kuczu pisze:

    > Alez oczywiscie. Gdziez mi tam do Ciebie.

    > Nie motocykli a motorowerow. I doczytaj reszte z tamtego watku zanim
    > zaczniesz znowu wyglaszac swoje blyskotliwe mysli.

    Kuczu daj spokój, on i wtedy i teraz nie moze zajarzyc, ze ty robiłes to
    sam a nie ktos gdzies.
    Fronczewski mówił: "beton, odporny na wiedze, trudny do zarąbania"

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 57. Data: 2009-07-18 10:45:56
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Arni pisze:

    > Kuczu daj spokój, on i wtedy i teraz nie moze zajarzyc, ze ty robiłes to
    > sam a nie ktos gdzies.

    No ja to widze :) Chce tylko aby chlopczyk od Rometa pokazal co naprawde
    wie i potrafi. Bo skoro wszystkich dookola uwaza za glupszych od siebie
    to niech zaprezentuje swoja wiedze. Wtedy byc moze przyznam mu racje i
    sie pokajam.

  • 58. Data: 2009-07-18 11:00:48
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    Ty na prawdę maszy wybiórczą albo nietęgą pamięć.....

    > A co z reszta odpowiedzi ? Uzyskam je kiedys czy jak zwyle wykrecisz sie
    > od nich ?

    Po prostu Ci ich zwyczajnie nie udzielę :)
    Nie widze najmniejszego powodu aby niejaki "Kuczu" wiedział czym się na
    codzień zajmuję, bo nijak się to ma do wszelkich wątków.

  • 59. Data: 2009-07-18 11:00:51
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > Kuczu daj spokój

    ooo - widzę że grupa wsparcia bieży na pomoc :D

  • 60. Data: 2009-07-18 11:17:37
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Mustafa pisze:

    > Po prostu Ci ich zwyczajnie nie udzielę :)

    Tak myslalem.

    > Nie widze najmniejszego powodu aby niejaki "Kuczu" wiedział czym się na
    > codzień zajmuję, bo nijak się to ma do wszelkich wątków.

    A w temacie transportu motocykli co mi opowiesz ? Przeciez z takim
    znawstwem wypowiadales sie w tym temacie...