  • Data: 2011-04-28 07:31:47
    Temat: Re: Wyw???aszczenie....
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 28 Apr 2011 00:34:35 +0200, tomekmak napisał:

    > Stary odpuść. Nie przetłumaczysz. Szkoda Twojego czasu.
    > Urzędnik nigdy nie zrozumie przedsiębiorcy. Dla niego zawsze jesteśmy petentem.
    > Ma Cie głęboko w du.ie. A zwłaszcza po 15:00 (14:55 jest już w blokach startowych).

    Z ostatnim zdaniem (mimo całej mojej niechęci do urzędniczej braci) muszę się
    nie zgodzić. Miałem kilka pytań dot wysyłki plików i napisałem maila
    z zapytaniem ok 22. odpowiedzi dostałem dwie, oto nagłówki:

    Subject: =?iso-8859-2?Q?ODP=3A_Nieprawid=B3owy_format_pliku?=
    Date: Fri, 15 Apr 2011 01:01:42 +0200
    ator.local>

    czyli jakiś urzędnik odpisał o 1 nad ranem. Miło mnie rozczarowali :-)

    --
    #begin 755 signature.exe
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB