  • 1. Data: 2010-09-06 07:33:59
    Temat: Wytnij sobie kartę do ajfona w erze
    Od: " Ajfonowy" <a...@W...gazeta.pl>

    Cześć,

    przeczytałem coś takiego:

    http://www.wiadomosci24.pl/artykul/era_do_klienta_wy
    tnij_sobie_karte_sim_do_iph
    one_4_albo_157977.html

    zadzwoniłem do ery i rzeczywiście dają alternatywę: kupić kartę za 30 zł lub ją
    wyciąć. Przecież to jakąś paranoją wieje? Po co zatem dają normalną kartę SIM w
    zestawie?

  • 2. Data: 2010-09-06 07:35:54
    Temat: Re: Wytnij sobie kartę do ajfona w erze
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    Link wywaliło, jeszcze raz:
    http://www.wiadomosci24.pl/artykul/157977.html

  • 3. Data: 2010-09-06 08:26:50
    Od: Wiecznie zrzędzący Konstantynopolitańczykiewicz <w...@z...com>

    Użytkownik " Ajfonowy" <a...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:i625h6$etl$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > zł lub ją
    > wyciąć. Przecież to jakąś paranoją wieje? Po co zatem dają normalną

    Paranoją jest to, że durne Jabłko na siłę próbuje wymyślić jakiś nowy,
    durny format karty sim, na co to komu?
    Normalne są za duże? Ja uważam, że są w sam raz i tutaj akurat
    miniaturyzacja nie jest potrzebna!
    Nie dostaję orgazamu na sam dźwięk słowa "ajfon", z jabłek najbardziej
    to lubię mus...
    To nie jest żaden postęp, tymbardziej że faktycznie wystarczyć przyciąć
    kartę, więc to żadna nowa technologia.

  • 4. Data: 2010-09-06 09:32:16
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik " Ajfonowy" <a...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:i625h6$etl$1@inews.gazeta.pl...

    > Po co zatem dają normalną kartę SIM w
    > zestawie?

    Po to zebys mial czas sie zastanowic czy do takiego gowna warto karte
    marnowac, bo caly wynalazek jest tylko po to zebys potem nie mogl z ta
    karta wrocic do normalnego telefonu. Wozniak to cwaniak i dobrze wie co
    robi oglupiajac bande swoich niewolnikow :)

  • 5. Data: 2010-09-06 10:14:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wiecznie zrzędzący Konstantynopolitańczykiewicz"
    > Paranoją jest to, że durne Jabłko na siłę próbuje wymyślić jakiś
    > nowy, durny format karty sim, na co to komu?
    > Normalne są za duże? Ja uważam, że są w sam raz i tutaj akurat
    > miniaturyzacja nie jest potrzebna!

    Wiesz, duzo rzeczy jest w sam raz, ale jak sie je posklada to
    calosc wychodzi za duza, trzeba isc z czasem, postepem i
    osiagnieciami :-)

    Co nie znaczy ze trzeba kazdy tzw postep popierac na pierwszej
    linii frontu :-)

    > To nie jest żaden postęp, tymbardziej że faktycznie wystarczyć
    > przyciąć kartę, więc to żadna nowa technologia.

    No coz, obecna to tez jest przycieta stara, dawniej uzywalo sie
    calej "kredytowej" i komu to przeszkadzalo :-)

    J.

  • 6. Data: 2010-09-06 15:12:47
    Temat: Re: Wytnij sobie kart? do ajfona w erze
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 09/06/2010 11:32 AM, cpt. Nemo wrote:
    > Wozniak to cwaniak i dobrze wie co
    > robi oglupiajac bande swoich niewolnikow :)

    Wozniak? To jaka firma robi te ajfony, że Wozniak za nią stoi, bo na
    pewno nie Apple...

    M.

  • 7. Data: 2010-09-06 16:49:55
    Od: Wiecznie zrzędzący Konstantynopolitańczykiewicz <w...@z...com>

    Użytkownik "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > karta wrocic do normalnego telefonu. Wozniak to cwaniak i dobrze wie
    > co robi oglupiajac bande swoich niewolnikow :)

    Uff, ciesze się, że nie jestem sam na świecie z takimi poglądami. Też
    nie wiem po co kupować jakieś jabłkowe g.... niekompatybilne ze
    standardami, w tym przypadku kartą SIM.

  • 8. Data: 2010-09-06 16:54:03
    Od: Wiecznie zrzędzący Konstantynopolitańczykiewicz <w...@z...com>

> [...]
    >
    > No coz, obecna to tez jest przycieta stara, dawniej uzywalo sie calej
    > "kredytowej" i komu to przeszkadzalo :-)

    To owszem przeszkadzało, ten rozmiar był ni w pięć, ni w dziesięć,
    z resztą karta od zawsze była perforowana i gotowa do "wycięcia" i takie
    do dziś są dostarczane do klienta.
    Obecny kształt jest idealny, a np takie karty SD to niedługo będzie
    trzeba obsługiwać pęsetą i pod lupą szukać...

  • 9. Data: 2010-09-06 17:22:11
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2010-09-06 18:49, Wiecznie zrzędzący Konstantynopolitańczykiewicz wrote:

    > Uff, ciesze się, że nie jestem sam na świecie z takimi poglądami. Też
    > nie wiem po co kupować jakieś jabłkowe g.... niekompatybilne ze
    > standardami, w tym przypadku kartą SIM.

    AKurat ten std SIM wymyślonoby nawet wtedy, gdyby Stefka Jobsa i
    Wozniaka nie było na swiecie.
    TG

  • 10. Data: 2010-09-06 18:38:04
    Od: Arek <a...@...a.z.e.t.a.pl>

    Wiecznie zrzędzący Konstantynopolitańczykiewicz wrote:

    > Obecny kształt jest idealny, a np takie karty SD to niedługo będzie
    > trzeba obsługiwać pęsetą i pod lupą szukać...

    Może i idealny ale zajmuje miejsce, które można wykorzystać na coś
    sensowniejszego niż kawałek plastiku.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl