  • 1. Data: 2011-10-16 21:05:11
    Temat: Wyszukiwarka w NK
    Od: Marek <p...@s...com>

    Słuchajcie, albo ogarnęła mnie pomroczność jasna albo nie potrafię
    skorzystać z wyszukiwarki osób w Naszej Klasie. Gdy wpisuję imie, np.
    Katarzyna, to wyszukiwarka podpowiada mi jakąś osobę lub osoby. Wciskam
    ENTER i wybieram wtedy jedną z nich z listy - choć wcale mnie ta osoba nie
    interesuje. Nie mam możliwości wybrania np miejscowości itp. Aby to
    osiągnąć wpisuję do tej uproszczonej wyszukiwarki np. xxx + Enter aby
    niczego mi nie podpowiadała. Wtedy udaje mi się przejść do wersji
    rozbudowanej, zastąpić xxx poprzez prawdziwe imię i mogę też określić inne
    parametry. Jak przejść bez tych obejść do wyszukiwarki zaawansowanej?

    Może to istotne: korzystam z IE9.

  • 2. Data: 2011-10-16 23:18:14
    Temat: Re: Wyszukiwarka w NK
    Od: "|<onrad" <k...@g...pl>

    On Sun, 16 Oct 2011 23:05:11 +0200, Marek wrote:

    > Słuchajcie, albo ogarnęła mnie pomroczność jasna albo nie potrafię
    > skorzystać z wyszukiwarki osób w Naszej Klasie.

    ale wiesz, ze to jest grupa o tworzeniu stron www?

    --
    pozdrawiam, Konrad Karpieszuk

  • 3. Data: 2011-10-17 06:56:43
    Od: Marek <p...@s...com>

    Dnia Sun, 16 Oct 2011 23:18:14 +0000 (UTC), |<onrad napisał(a):

    > ale wiesz, ze to jest grupa o tworzeniu stron www?

    Znasz bardziej adekwatną grupę do tej tematyki? Chetnie tam przeniosę
    pytanie.

  • 4. Data: 2011-10-17 09:47:48
    Od: Jacek Skowroński <j...@v...pl>

    PT Marek scripsit:

    > Znasz bardziej adekwatną grupę do tej tematyki? Chetnie tam przeniosę
    > pytanie.

    Na przykład pl.internet.pomoc

    --
    Jacek Skowroński

  • 5. Data: 2011-10-17 09:50:06
    Od: Artur Kosmal <a...@g...pl>

    W dniu 2011-10-17 11:47, Jacek Skowroński pisze:
    > PT Marek scripsit:

    > Na przykład pl.internet.pomoc

    albo biuro obslugi klienta nk, przeciez za to im placa :)

  • 6. Data: 2011-10-17 12:45:24
    Od: Marek <p...@s...com>

    Dnia Mon, 17 Oct 2011 11:50:06 +0200, Artur Kosmal napisał(a):

    > albo biuro obslugi klienta nk, przeciez za to im placa :)

    Chyba nie do końca to sprawnie funkcjonuje skoro informatyk, który
    oprogramował tą wyszukiwarkę nie został za sabotaż zwolniony :-D

  • 7. Data: 2011-10-17 12:46:52
    Od: Marek <p...@s...com>

    Dnia Mon, 17 Oct 2011 09:47:48 +0000 (UTC), Jacek Skowroński napisał(a):

    > Na przykład pl.internet.pomoc

    Dobrze, tam spróbuję choć moja wypowiedź była wyłącznie skutkiem chwilowej
    frustracji. Temat nie jest dla mnie specjalnie istotny po ochłonięciu :-D