  • Data: 2010-09-27 13:01:00
    Temat: Re: Wyszukiwarka - konfigurator laptopów
    Od: "kamil" <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Rafał Łukawski" <r...@l...pl> wrote in message
    news:i7iijd$fpl$4@news.onet.pl...

    > Taka moja skroma sugestia - unikaj 1366x768 - zle sie na tym pracuje /za
    > mala rozdzielczosc na obecne www, systemy i aplikacje/... a to jest w
    > wiekszosci 15'6.

    Co gorsze, nawet Dell nie oferuje dzisiaj duzego wyboru, wszedzie ta kulawa
    rozdzielczosc. Dobrych 5 lat temu kupowalem Inspiriona 6000, mial wtedy do
    wyboru 1280 × 800, 1680 × 1050 i chyba nawet 1920 × 1200 na 15" matrycy
    (oczywiscie za doplata), teraz nie ma tego nawet w opcjach. Ogromny krok w
    tyl, zwlaszcza ze ribbon w Office od 2007 w gore przy 768 pionowo zajmuje
    pol ekranu..

    Pozdrawiam
    Kamil