  • 1. Data: 2016-03-15 12:23:51
    Temat: Wyszukiwanie OTV po parametrach
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Cześć
    Natknął się ktoś może na wyszukiwarkę OTV po zadanych parametrach, jak
    rodzaj i wielkość matrycy czy obecność jakichś cech konstrukcyjnych
    odbiornika?
    Jeśli tak, niech da linka :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 2. Data: 2016-03-15 12:39:57
    Temat: Re: Wyszukiwanie OTV po parametrach
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Natknął się ktoś może na wyszukiwarkę OTV po zadanych parametrach, jak
    > rodzaj i wielkość matrycy czy obecność jakichś cech konstrukcyjnych

    Najwięcej parametrów jest chyba w wyszukiwarce Euro:

    http://www.euro.com.pl/telewizory-led-lcd-plazmowe.b
    html

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 3. Data: 2016-03-15 13:37:54
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 15 Mar 2016 12:39:57 +0100, yabba napisał(a):

    > Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    >

    > Najwięcej parametrów jest chyba w wyszukiwarce Euro:
    >
    > http://www.euro.com.pl/telewizory-led-lcd-plazmowe.b
    html

    To już coś, dzięki, ale brak podstawowej IMO rzeczy - zróżnicowania pod
    względem rodzaju matrycy (TN czy IPS).
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2016-03-15 13:40:08
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2016-03-15 12:23, Jacek Maciejewski wrote:
> [...]
    > Natknął się ktoś może na wyszukiwarkę OTV po zadanych parametrach, jak
    > rodzaj i wielkość matrycy czy obecność jakichś cech konstrukcyjnych

    Komputronik

    Włodek

  • 5. Data: 2016-03-15 16:07:46
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 15 Mar 2016 13:37:54 +0100, Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    wrote:
    > To już coś, dzięki, ale brak podstawowej IMO rzeczy - zróżnicowania
    pod
    > względem rodzaju matrycy (TN czy IPS).

    Uwaga na wyszukiwarki w tych sklepach, mimo, że te wyszukiwarki
    działają na podstawie danych dostarczanych od danego producenta tv
    (sklepy nie edytują tych danych) zdarzają się błędne oznaczenia. Ja
    przez takie błędne oznaczenie Samsunga kupiłem niepotrzebnie drogi
    tv. Miało być 2xCI a po zakupie i rozpakowaniu okazało się, że jest
    1xCI. Po dalszym obdzwanianiu i reklamowaniu okazało się Polskę
    sprzedawany jest tylko model 1xCI.

    --
    Marek

  • 6. Data: 2016-03-15 16:58:02
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2016-03-15 o 12:39, yabba pisze:

    > Najwięcej parametrów jest chyba w wyszukiwarce Euro:
    >
    > http://www.euro.com.pl/telewizory-led-lcd-plazmowe.b
    html

    Potwierdzam, ale i na Allegro też możesz użyć różnych filtrów,
    zaznaczając opcję "wyszukuj też w opisach" - czy coś podobnego. O dziwo,
    często sprzedawcy mają na stronie produktu - zamiast tekstu "pisanego"
    (w ASCI) - jest jakiś... obrazek (jpg) z "zaszytym" opisem. Na takich to
    żadna wyszukiwarka nie poradzi! Np. nic nie da rada poniższa:
    Aby zawęzić wyniki do jednej tylko witryny - należy w google wpisać jej
    adres tak:
    site:nazwa_witryny ; słowa + kluczowe - Pamiętaj, że pomiędzy
    dwukropkiem a nazwą nie może być spacji! Przykłady:
    site:euro.com.pl ; telewizor ; {rodzaj matrycy}
    site:allegro.pl

    Oczywiście należ tam wpisać taki {rodzaj matrycy} o jaki Ci chodzi ;)

    Ponadto warto korzystać z wyszukiwania zaawansowanego:
    https://www.google.pl/advanced_search?hl=pl&fg=1

    Dobre rady nic nie kosztują

    i przeważnie warte są
    swojej... ceny!

  • 7. Data: 2016-03-16 20:13:53
    Od: stary grzyb <s...@o...pl>

    > ... okazało się Polskę sprzedawany jest tylko model 1xCI

    Podobnie jak z tabletem "Lenovo Yoga 2 1050L LTE platinum":
    Instrukcja obsługi (w języku polskim!!!) pokazuje w jaki sposób z
    tabletu prowadzić rozmowy telefoniczne, ale zakupiony w Komputroniku
    tablet tej opcji nie posiada :(((((

    ---
    stary grzyb
    (tnijto z adresu email)

  • 8. Data: 2016-03-16 20:19:36
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2016-03-16 o 20:13, stary grzyb pisze:

> [...]
    > Instrukcja obsługi (w języku polskim!!!) pokazuje w jaki sposób z
    > tabletu prowadzić rozmowy telefoniczne, ale zakupiony w Komputroniku

    A mógłbyś garść szczegółów? Bo temat mnie interesuje. Czy tam jest
    kieszeń na SIM, czy też chodzi o rozmowy z użyciem VOIP? A jakbyś
    newralgiczny fragment instrukcji wrzucił, to byłoby świetnie...

    Dobre rady nic nie kosztują

    i przeważnie warte są
    swojej... ceny!

  • 9. Data: 2016-03-16 23:13:28
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello JaNus,

    Wednesday, March 16, 2016, 8:19:36 PM, you wrote:

    > A mógłbyś garść szczegółów? Bo temat mnie interesuje. Czy tam jest
    > kieszeń na SIM, czy też chodzi o rozmowy z użyciem VOIP? A jakbyś
    > newralgiczny fragment instrukcji wrzucił, to byłoby świetnie...

    Podobnie jest z Lenovo A10-70L. SIM działa tylko i wyłącznie w trybie
    DATA i SMS.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 10. Data: 2016-03-17 08:52:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 16 marca 2016 23:13:30 UTC+1 użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:
    > Podobnie jest z Lenovo A10-70L. SIM działa tylko i wyłącznie w trybie
    > DATA i SMS.
    A te ograniczenia to kwestia sprzętowa czy oprogramowania?