    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Wyszukiwanie OTV po parametrach
    Date: Tue, 15 Mar 2016 16:07:46 +0100

    On Tue, 15 Mar 2016 13:37:54 +0100, Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    wrote:
    > To już coś, dzięki, ale brak podstawowej IMO rzeczy - zróżnicowania
    pod
    > względem rodzaju matrycy (TN czy IPS).

    Uwaga na wyszukiwarki w tych sklepach, mimo, że te wyszukiwarki
    działają na podstawie danych dostarczanych od danego producenta tv
    (sklepy nie edytują tych danych) zdarzają się błędne oznaczenia. Ja
    przez takie błędne oznaczenie Samsunga kupiłem niepotrzebnie drogi
    tv. Miało być 2xCI a po zakupie i rozpakowaniu okazało się, że jest
    1xCI. Po dalszym obdzwanianiu i reklamowaniu okazało się Polskę
    sprzedawany jest tylko model 1xCI.

    --
    Marek