  • 31. Data: 2015-05-18 14:42:04
    Temat: Re: Wysyp "30"?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Albo ze ta bedzie nieprawidłowo ustawiona.
    >A miałem pare takich przypadków w zyciu.

    Prawidlowo czy nieprawidlowo - obowiazuje.
    No moze tam prawnicy i sady maja rozne zdanie, ale skoro tablica
    stala, to czemu kierowca lekcewazy ?

    >Co sugerujesz?

    Jak sobie zaglosujesz, tak bedziesz mial :-)

    I nie ma sie co zaslaniac, ze i tak bedzie tak samo :-)

    J.

  • 32. Data: 2015-05-18 15:00:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek f...@f...com ...

    > No ale co, oczekujesz rozprawy w trybie wyborczym?

    Napisałem czego oczekuje w pierwszym poscie... moze nie wprost ale
    jednak...
    - uporzadkowania burdelu z błednie działającymi urzadzeniami
    - uporządkowania burdelu z homologacją iskier gdzie homologowano urzadzenie
    z kamera a urzadzenia sa bez kamer...
    - ukarania winnych tej przewałki
    - dania obywatelowi mozliwosci zweryfikowania decyzji policjanta w sadzie -
    tak jak to działa obecnie. Odmawiasz przyjecia mandatu i wszelkie skutki
    prawne sa odwlekane w czasie.

  • 33. Data: 2015-05-18 15:14:53
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Mon, 18 May 2015 14:20:51 +0200
    Marek <f...@f...com> wrote:

    > No ale co, oczekujesz rozprawy w trybie wyborczym?

    Jak to czego, udowodnienia winy, jeśli policjant nie jest w stanie tego zrobić, to za
    co chce Ci odebrać PJ?

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 34. Data: 2015-05-18 15:31:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WW" napisał w wiadomości grup
    >Od dziś policji dano więcej władzy, oczywiście "dla naszego dobra".
    >Jedną z innowacji jest prawo odebrania prawa jazdy przez policje, za
    >przekroczenie o 50 km/h. prędkości w terenie zabudowanym.
    >Zupełnie przypadkiem dowiedziałem się, że zamówiono wiele nowych
    >znaków, takich okrągłych, z czerwoną obwódką i cyfrą "30".
    >Ciekawe, czy ma to jakiś związek z nowymi uprawnieniami?

    Ale kto zamowil ?

    J.

  • 35. Data: 2015-05-18 15:53:13
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2015-05-18 15:31, J.F. wrote:

    > Użytkownik "WW" napisał w wiadomości grup
    >
    > Ale kto zamowil ?

    Moze ktos bedzie mial okragle urodziny.

    --

    memento lorem ipsum

  • 36. Data: 2015-05-18 15:57:48
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 18 May 2015 14:36:43 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > No nie wiem, zagraniczne PJ i jeszcze zagraniczny obywatel ... czy
    tak
    > moga zabrac ?

    Po pierwsze nikt nie mówił o zagranicznym obywatelu. Polak chciał
    sobie zrobić pj w innym kraju, domniemywam po odebraniu mu uprawnień
    w PL. W takich przypadkach pj zagraniczne też zostanie odebrane.

    http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/364742,krajowe
    go_prawa_jazdy_nie_zastapi_zagraniczne.html

    Po drugie "zagranicznemu obywatelowi" też można zatrzymać pj jeśli
    dopuścił się wykroczenia prowadzącego do zatrzymania pj (np. azda po
    alkoholu).

    --
    Marek

  • 37. Data: 2015-05-18 16:00:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Prawidlowo czy nieprawidlowo - obowiazuje.

    Jakie to proste...

    > No moze tam prawnicy i sady maja rozne zdanie, ale skoro tablica
    > stala, to czemu kierowca lekcewazy ?

    Przykładowo: jedziesz i nagle widzisz tablice... jak ja przejezdzasz... bo
    za krzakiem. Hamujesz ale jest juz za późno bo 100 metrów dalej jest patrol
    ktory juz cie zmierzył.
    Inny przykład - ktos błędnie postawił tablice z lwej strony, jedziesz, ale
    mijajac ja nie widzisz, bo nie patrzysz na znaki po lewej stronie, albo
    akurat zasłonił ci tir i jedziesz nieswiadomy ze jestes w terenie
    zabudowanym.

    > Jak sobie zaglosujesz, tak bedziesz mial :-)

    ROTFL
    Znaczy kto konkretnie wypowiedział się w kwestii likwidacji takiego sposobu
    stanowienia prawa?

    > I nie ma sie co zaslaniac, ze i tak bedzie tak samo :-)

    Widze, ze prezentujesz podejscie ideologiczne zamiast praktycznego :)

  • 38. Data: 2015-05-18 16:04:55
    Od: "bartosz" <b...@w...pl>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    --Jedną z innowacji jest prawo odebrania prawa jazdy przez policje, za
    przekroczenie o 50 km/h. prędkości w terenie zabudowanym.

    bylbym wstrzasniety gdyby zabierali za przekroczenie o 31 km/h (jak w
    Niemczech)
    31-40 km/h 160,- EUR, 2 Punkte, 1 Monat Fahrverbot ale wtedy szeregi
    "szybkich i bezpiecznych" szybko by sie przetrzebily :-)

    >-no popatrz, jacy niedobrzy Niemcy, a fe :)

    --Zupełnie przypadkiem dowiedziałem się, że zamówiono wiele nowych znaków,
    takich okrągłych, z czerwoną obwódką i cyfrą "30".

    w Katowicach ? to bedzie rewolucja :-)
    http://www.dziennikzachodni.pl/artykul/3858471,stref
    a-tempo-30-w-katowicach-tak-czy-nie-mapa-sonda-wideo
    ,id,t.html

    --Ciekawe, czy ma to jakiś związek z nowymi uprawnieniami?

    posrednio tak, PO rozpaczliwie probuje nadrobic wieloletnie zaniedbania w
    tej dziedzinie i nawet sie z tym nie kryje:

    - Posłowie pracują nad projektem, który mógłby zapewnić większą ochronę, bo
    kierowcy musieliby przepuszczać pieszych nie dlatego, że są dobrze
    wychowani, ale dlatego, że tak stanowi prawo. Myślę, że taka zmiana zostanie
    przegłosowana jeszcze w tej kadencji Sejmu - ocenia Bartłomiej Morzycki.

    >- PO i tak idzie do piachu, to kazda glupote przeglosuja

    a ja sie pytam gdzie byli ci poslowie przez ostatnie pare lat ? teraz jak
    strach w oczy zajrzal ze koryto zabiora wzieli sie nagle do roboty ?

    >- to nie strach, to uszkodzenie mozgu powodujace przeswiadczenie, ze slepe
    >trzymanie sie ograniczen predkosci wplywa na bezpieczenstwo :)

    bart

  • 39. Data: 2015-05-18 16:05:28
    Od: "bartosz" <b...@w...pl>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    --Oczywiscie mozna sie zagapić itp.

    oczywiscie np po zjezdzie z autostrady, jade 140 km/h wpadam w zabudowany i
    nadal ciagne 110 km/h :-) ha ha ha

    --W głowie mi sie to nie miesci.

    no coz postep wymaga ofiar :-)

    http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,102433,17936584,Godz__00
    _51__Obowiazuja_juz_nowe_przepisy__Kierowca.html#Czo
    lka3Img

    >- w tym rowniez takich :)
    http://moje.radio.lublin.pl/wydrukuj-pobity-policjan
    t-z-zamojskiej-drogowki.html

    bart

  • 40. Data: 2015-05-18 16:06:04
    Od: "bartosz" <b...@w...pl>

    wiadomości news:XnsA49E8CE03C077budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik p...@g...com ...

    > Udajesz czy jednak nie rozumiesz?

    _51__Obowiazuja_juz

    > Ile jest na tym moście dopuszczalne?
    >
    > A moze w ramach postepu zaczałbys konstruowac posty zgodnie z netykietą?

    za duzo od niego wymagasz :):)

    bart