  • 151. Data: 2015-05-20 17:13:37
    Temat: Re: Wysyp "30"?
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > Jak znam zycie - predkosc projektowa zakladamy 50, bo i tak ciasno,
    > dla 50 projekt miesci sie w normie, a dalej to nie myslec panowie,
    > tylko k* robic zgodnie z projektem :-)

    bo założyli 50 :)

    > Ale o ktorym miejscu mowa - bo jesli dobrze widze to tam raczej plasko
    > i prosto ..

    tu w prawo.
    <https://www.google.com/maps/@52.199742,20.846839,3a
    ,75y,302.14h,90t/data=!3m4!1e1!3m2!1sq3uvTTXBMFm8BP6
    Kir3BEg!2e0>
    wcześniej są nawet tarki i ograniczenie do 50kmh

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 152. Data: 2015-05-20 17:30:56
    Od: <6...@1...173056.invalid> (Tom N)

    yabba w

    > https://www.google.pl/maps/place/Go%C5%82%C4%85bkows
    ka,+05-850+Jawczyce/@52.199576,20.847359,3a,75y,336.
    29h,90t/data=!3m4!1e1!3m2!1sDHctUbw4_iUNiCLXXVF-4A!2
    e0!4m2!3m1!1s0x4719353fed5655b9:0x8c7a7fe4e71999e7

    > Jak wjeżdżasz w ten prawy zakręt, to noga sama naciska hamulec. Być może to
    > złudzenie optyczne, ale bardzo sugestywne.

    Nie jest złudzeniem, że jest lekki przechył "w lewo" studzienki kanalizacji
    są po lewej, więc do nich woda jakoś musi spływać.

    Jest natomiast złudzeniem, że jest to zakręt, a jest to wyłącznie delikatny
    łuczek.

    Widać to tu:
    <https://www.google.pl/maps/@52.200313,20.845444,3a,
    75y,126.78h,65.94t/data=!3m4!1e1!3m2!1slRQdGUp6LaQLR
    PXOuzLtHw!2e0!6m1!1e1>
    Zakręt (większy łuk) zaczyna sie od tego miejsca, i znowu po studzienkach
    widać, że jest wyprofilowany "w prawo"

    --
    'Tom N'

  • 153. Data: 2015-05-20 17:53:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Newok" <f...@k...pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Znaki drogowe nie są po to, aby kierowca zaczął się zastanawiac, czy ten
    > znak
    > ma tam być, czy nie. Znak drogowy jest po to, aby kierowca NATYCHMIAST
    > zaczął go przestrzegać. Później może zgłosić swoje uwagi tym którzy mają
    > wpływ na oznakowanie dróg.
    > Kierowca który uważa, że nie musi stosować się do oznakowania, jest
    > debilem
    > i bardzo dużym zagrożeniem dla innych.

    To bardziej pasuje do takiego, który zamiast używać mózgu wykonuje rozkazy.
    KAPELUSZ PLONK

  • 154. Data: 2015-05-20 18:00:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik dddddddd f...@e...com ...

    > a dziś zasłyszałem w radiu że niby tych z immunitetem nowe przepisy też
    > obowiązują - prawda to? jakieś niedopatrzenie?

    Nie, mówili własnie ze ich nie obowiazuja - posłów, sedziow,
    prokuratorów...

  • 155. Data: 2015-05-20 18:10:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-05-20 17:13, yabba wrote:

> [...]
    > to złudzenie optyczne, ale bardzo sugestywne. Coś jednak musi być na
    > rzeczy, ponieważ po otwarciu nie było tam "50". Postawili kilka miesięcy

    Tutaj od tyłu chyba lepiej widać:

    https://www.google.pl/maps/@52.200313,20.845444,3a,7
    5y,163.26h,70.7t/data=!3m4!1e1!3m2!1slRQdGUp6LaQLRPX
    OuzLtHw!2e0!6m1!1e1

    W realu robi to jeszcze większe wrażenie.

    Shrek.

  • 156. Data: 2015-05-20 18:14:19
    Od: <9...@2...181419.invalid> (Tom N)

    Shrek w

    > Tutaj od tyłu chyba lepiej widać:
    > https://www.google.pl/maps/@52.200313,20.845444,3a,7
    5y,163.26h,70.7t/data=!3m4!1e1!3m2!1slRQdGUp6LaQLRPX
    OuzLtHw!2e0!6m1!1e1

    Ej, to jest dokładnie to samo miejsce i ujęcie, które pokazałem o 17:30.

    Gdzie wy tam widzicie zakręt? Te dwa małe łuczki?

    --
    'Tom N'

  • 157. Data: 2015-05-20 18:18:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tom N" napisał w wiadomości grup
    g.invalid.150520.invalid...
    yabba w
> [...]

    29h,90t/data=!3m4!1e1!3m2!1sDHctUbw4_iUNiCLXXVF-4A!2
    e0!4m2!3m1!1s0x4719353fed5655b9:0x8c7a7fe4e71999e7

    Ale jesli google nie klamie, to jest zjazd z A2 na S8iS2 jednoczesnie.

    J.

  • 158. Data: 2015-05-20 18:29:58
    Od: "bartosz" <b...@w...pl>

> [...]
    > wpływ na oznakowanie dróg.
    > Kierowca który uważa, że nie musi stosować się do oznakowania, jest

    Czlowiek (nie tylko kierowca), ktory wyglasza powyzsze teorie, ma cos nie
    tak z centralka. Po to natura obdazyla czlowieka mozgiem, aby myslal
    samodzielnie. Znaki nie sa zadna wyrocznia, maja byc jedynie pomoca dla
    uczestnikow ruchu. Tak trudno to zrozumiec?

    > Co tu jest dziwnego ? Przestępca drogowy ma być natychmiast zlapany
    > i natychmiast surowo ukarany za najmniejsze wykroczenie. ZERO TOLERANCJI.
    > Dziadostwo zbyt mocno rozpanoszyło się na polskich drogach.

    Mam nadzieje, ze nie mowisz teraz do lustra? :)
    Jakos nie przekonuja mnie moralizatorzy wypisujacy podobne powyzszym
    bzdury....

    bart

  • 159. Data: 2015-05-20 18:35:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-05-20 18:14, (Tom N) wrote:
    > Shrek w

    5y,163.26h,70.7t/data=!3m4!1e1!3m2!1slRQdGUp6LaQLRPX
    OuzLtHw!2e0!6m1!1e1

    > Ej, to jest dokładnie to samo miejsce i ujęcie, które pokazałem o 17:30.

    Rzeczywiście. Zapewne dlatego, że jak odpisywałem na posta przedpiscy,
    to twojego posta jeszcze nie przeczytałem.

    > Gdzie wy tam widzicie zakręt? Te dwa małe łuczki?

    Łuczek czy zakręt - wyprofilowany nie w tą stronę.

    Shrek.

  • 160. Data: 2015-05-20 20:23:21
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 20 May 2015 08:00:30 +0200, Shrek <...@w...pl> wrote:

    >Z tym, że POW (a raczej PPOW - połowka południowej obwodnicy Warszawy;)
    >jest jakby poza terenem zabudowanym, więc na potrzeby dyskusji się
    >średnio łapie. Tam jest 100 i należy też dodać, że powinno być 120,
    >tylko dalej czekają na jakiś papierek.

    Jak się cofniesz kilka postw do tyłu to się zorientujesz w jakim
    kontekście jest mowa o POW.

    I nie czekają na papierek, tylko dalej trwają prace. Dodatkowo się
    okazało, że na odcinku gdzie zastosowano zapory linowe trzeba wymienić
    latarnie. Bo nie spełniają jakiejś tam normy.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06