    From: "bartosz" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <X...@1...0.0.1>
    <555e165b$1$8371$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <555fa659$0$27519$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <556047f2$2$2194$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <556060fb$1$8379$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <556333a2$1$8375$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    Subject: Re: Wysyp "30"?
    Date: Mon, 25 May 2015 20:47:40 +0200

    > A ja ci pisze, ze tylko wydaje ci się, że sie dostosowujesz :)

    To znaczy w jaki sposob moze mi sie to wydawac? Wydaje mi sie, ze zmniejszam
    predkosc?

    > Oceniam. I tak jak pisałem - teoria a praktyka to dwie rozne sprawy.
    > O czym przekonałem sie na szczescie bezbolesnie.

    I ja wlasnie stawiam na praktyke, teorie majac jedynie ku pomocy.

    > Skoro wzrostu "ponizej płota" to nie jest bardziej zauwazalne.

    Jest - wysokosc nie jest kryterium decydujacym. Wystarcza, ze plot jest
    takiej konstrukcji, ze dziecko nie przecisnie sie miedzy sztachetami, co dla
    kotow nie stanowi problemu.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Kilometr_na_godzinę :)

    > I nadal coś łapią przy takeij powtarzalnosci? :)
    > W kazdym razie ciekawe - nie zauwazyłem, zeby w miejscahc gdzie ja sie
    > poruszam, patrole czy nawet SM były tak czesto.

    http://www.dobraszczecinska.pl/images/pdf/2015/fotor
    adar/maj1.pdf

    > Chyba nie, zwłaszcza ze mam wrazenie iz temat sie wyczerpał.
    > Pomijając kwestie statystycznych danych.
    > Ale to wrzuce w osobny watek.

    Ok, ale z danymi - jak widze - bedzie krucho.

    bart