    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wysyp "30"?
    Date: Mon, 25 May 2015 15:45:43 +0000 (UTC)
    <555def35$0$8367$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <555e165b$1$8371$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <555fa659$0$27519$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <556047f2$2$2194$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <556060fb$1$8379$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <556333a2$1$8375$65785112@news.neostrada.pl>

    Użytkownik bartosz b...@w...pl ...

    A ja ci pisze, ze tylko wydaje ci się, że sie dostosowujesz :)

    > A Ty nie oceniasz takich rzeczy? - toz przeciez naturalny odruch...

    Oceniam. I tak jak pisałem - teoria a praktyka to dwie rozne sprawy.
    O czym przekonałem sie na szczescie bezbolesnie.

    > Bo wieksze od kota :)

    Skoro wzrostu "ponizej płota" to nie jest bardziej zauwazalne.

    > Nie widzialem rowerkow dzieciecych poruszajacych sie z predkoscia
    > biegnacego kota (50km/h) ;)

    Hmm, moze rzeczywiscie to była przyczyna. Nie wiedziałem, ze koty tak
    szybko biegaja. :)

    > Nie przesadzaj.

    > No tak, przeciez nie pisze inaczej. Dostosowanie predkosci do
    > _zastanych_ warunkow. Ale co wazne - dostosowanie moze tez dzialac w
    > gore.

    > Tak jest - lapacze ze strazy maja taki fajny grafik, w ktorym miejsca
    > lapania powtarzaja sie co dwa dni.

    I nadal coś łapią przy takeij powtarzalnosci? :)
    W kazdym razie ciekawe - nie zauwazyłem, zeby w miejscahc gdzie ja sie
    poruszam, patrole czy nawet SM były tak czesto.

    > Nie masz racji. Polowa moze byc ogromem w systemach totalitarnych, a w
    > demokracji to standard. Chyba, ze chcesz powiedziec, ze ogrom dokonal
    > wyboru nowego prezydenta w niedziele ;) Liczby bezwzgledne tez o
    > niczym nie stanowia - przeciez drugie 15 mln nie chce karac.
    >
    > Pomijam juz fakt, ze jakos nie wierze w te polowe chcaca karac....

    > Wlasnie tak zapewne jest - sztuczne napedzanie interesu.

    > Zobacz na dane dalej w watku...

    >>> Tu:
    >>> http://rebelya.pl/post/4757/zaozyli-w-budzecie-na-20
    13-rok-15-mld-wpy

    > Skoro dane nie sa upubliczniane, to moze sa niewygodne dla lapaczy? ;)

    > Oooo, jak sa, to niech sie ujawnia z danymi. Pewnie juz tego nie
    > czytaja - mozna stworzyc nowy watek.

    > Na szczescie sa jeszcze ludzie porzadni - inaczej nie byloby tej
    > dyskusji. Troche poprzycinalem dla Cavallina - mam nadzieje, ze
    > nigdzie nie przesadzilem.

    Chyba nie, zwłaszcza ze mam wrazenie iz temat sie wyczerpał.
    Pomijając kwestie statystycznych danych.
    Ale to wrzuce w osobny watek.