  • Data: 2015-05-25 16:36:48
    Temat: Re: Wysyp "30"?
    Od: "bartosz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Inaczej.
    > Oczywiście zmeczenie moze czas reakcji wydłużyc, ale nawet wypocząty masz
    > ten czas niezerowy, niepomijalny w rozwazaniach.

    I wlasnie caly czas pisze, ze do niego sie dostosowuje. Czas reakcji nie
    musi byc zerowy - ba, taki czas bylby wrecz niebezpieczny.

    > Znaczy tak oceniasz...

    A Ty nie oceniasz takich rzeczy? - toz przeciez naturalny odruch...

    > Bardziej zauwazalne? Dlaczego?

    Bo wieksze od kota :)

    > Wolniejsze? Pewnie tak, chyba, ze na rowerku...

    Nie widzialem rowerkow dzieciecych poruszajacych sie z predkoscia biegnacego
    kota (50km/h) ;)

    > Rzadko kiedy widocznosc jest lepsza.

    Nie przesadzaj.

    > Ale juz powli rozumiem Twoj punkt widzenia i chyba nie jest tak odległy od
    > mojego.
    > Te 80 na godzine to po prostu jest nie reguła a wyjątek jeżeli warunki na
    > to pozwalają.

    No tak, przeciez nie pisze inaczej. Dostosowanie predkosci do _zastanych_
    warunkow. Ale co wazne - dostosowanie moze tez dzialac w gore.

    > Bo rozmawiamy o tej samej rzeczy.
    > Ktos z nas musi sie mylic... :)
    > U ciebie sa miejsca gdzie susza codziennie, maks co dwa dni?

    Tak jest - lapacze ze strazy maja taki fajny grafik, w ktorym miejsca
    lapania powtarzaja sie co dwa dni.

    > Może.
    > Tak czy siak - to fajnie i ciekawie jednoczesnie. :)

    Sie wie :)

    > Połowa to ogrom. Po pierwsze dlatego ze mamy demokracje, po drugie
    > dlatego,
    > ze to ponad 15mln ludzi...

    Nie masz racji. Polowa moze byc ogromem w systemach totalitarnych, a w
    demokracji to standard. Chyba, ze chcesz powiedziec, ze ogrom dokonal wyboru
    nowego prezydenta w niedziele ;) Liczby bezwzgledne tez o niczym nie
    stanowia - przeciez drugie 15 mln nie chce karac.

    Pomijam juz fakt, ze jakos nie wierze w te polowe chcaca karac....

    > wiesz, to jest ciągła walka o kase. Takie budowanie pozytywnego PR:
    > zobaczcie jacy jestesmy potrzebni w walce z "piratami".

    Wlasnie tak zapewne jest - sztuczne napedzanie interesu.

    > hihihihi
    > To szacowanie u Ciebie lezy bo wychodzą kwoty niewspolmierne...

    Zobacz na dane dalej w watku...

    w-nizsze-niz-chcial
    13-rok-15-mld-wpywo

    > Zgoda. 330 a 70 to juz jest inna rozmowa.
    > Pytanie, ktore dane sa prawdziwe.

    Skoro dane nie sa upubliczniane, to moze sa niewygodne dla lapaczy? ;)

    > Ja tez nie. Szkoda.
    > Moze stworzyc inny watek (bo pewnie w tym nit tego nie zauwazy) - tutaj sa
    > guru statystyczni ktorzy byc moze maja te dane w jakis zapisanych na
    > dyskach raportach i zestawieniach?

    Oooo, jak sa, to niech sie ujawnia z danymi. Pewnie juz tego nie czytaja -
    mozna stworzyc nowy watek.

    > DOKLADNIE TAK SAMO :)

    Na szczescie sa jeszcze ludzie porzadni - inaczej nie byloby tej dyskusji.
    Troche poprzycinalem dla Cavallina - mam nadzieje, ze nigdzie nie
    przesadzilem.

    bart