  • Data: 2012-03-22 00:09:28
    Temat: Re: Wysyłanie i odbiór faksów przez faksmodem
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Pszemol" napisał:

    > JoteR, nie dziwi Cię że ktoś jeszcze w 2012 roku używa modemu
    > do łączenia się z internetem i wysyłania faksów po analogowej linii??
    > Poważnie??

    Jak się nie ma, co się lubi, to się lubi to, co ma.
    Nie mieszkasz tu na stałe, więc nie masz pojęcia, jak wiele jeszcze
    dokumentów jest przesyłanych faksem. Niemal co tydzień odbieram spory rulon
    z zaproszeniem do jakiegoś przetargu. Jeszcze nie tak dawno jakieś dokumenty
    do któregoś z operatorów musiałem wysyłać z faksu na poczcie. Skan i e-mail
    był dla nich niewiarygodny.
    Co do Internetu - są w nim nie tylko strony z flashem. To także, żeby daleko
    nie szukać, również Usenet. Do trollowania taki modem znakomicie by ci
    wystarczył. Do licha, mój telefon podłączony jako modem (z którego to
    rozwiązania czasem muszę w tzw. terenie korzystać) zgłasza Windzie, że
    nawiązał połączenie z oszałamiającą prędkością 115 kb/s, czyli raptem
    dwukrotnie szybciej. I pomimo, że mnie to wkurza (bo powinien się łączyć na
    7,2 Mb/s), to nie uważam, że czas zsynchronizowania grup jest jakiś
    wyjątkowo długi.

    > A jeśli sugerujesz tutaj, że on napisał że łączył się z internetem *tylko*
    > dla testów modemu to uważam że się mylisz - nie napisał tego zbyt jasno.

    Napisał to, co napisał. Ja to odczytałem tak, jak odczytałem. Nie mam wpływu
    na to, jak zinterpretują to autonomiczne intelektualnie trolle.

    JoteR