  • Data: 2011-11-11 08:34:12
    Temat: Re: Wysylanie emaila prosto ze skanera.
    Od: "_THX." <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tak więc zrobiłem z nowym urządzeniem wielofunkcyjnym Samsung SCX-5737FW na
    poczcie gmail, i testowy mail przeszedł z Samsunga na pocztę na gmailu (w
    drugiej próbie, po zmianie numeru portu na 587 zgodnie z instrukcją):
    http://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=
    13287
    Ale kolejny mail ze skanem już nie wyszedł - fail report.
    Poeksperymentuję (w biurze) dalej po weekendzie.
    I czeka mnie też kolejne podobne ustawianie klienta poczty w urządzeniu
    Lexmark.
    Wcześniej wyczytałem opinię, że w urządzeniach Brother nie da się ustawić
    gmaila jako klienta poczty (rzecz ponoc leży w autentykacji).
    Jak widać sekret może tkwić w konkretnym menu konkretnego urządzenia.
    A idea wysyłania skanów bezpośrednio ze skanera, bez targania komputera,
    bardzo mi się podoba - szczególnie w dobie laptopów, kiedy już się spakowałeś
    do wyjścia, a tu coś jeszcze nagłego przyszło do rozesłania.

    -----
    > Moze sie nie znam, ale po prostu wpisujesz dane zewnetrznego, dowolnego
    serwera SMTP.
    > Przynajmniej tak wygladala u mnie konfiguracja wielofunkcyjnego urzadzenia
    Canona, zalozylem do tego celu darmowe konto pocztowe i dzialalo.