  • Data: 2010-05-13 17:59:21
    Temat: Re: Wysyłanie bajtu klawiaturą
    Od: Konop <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak zrobić ten jeden przycisk ? Wiem że jest możliwość zaprogramowania
    > zwykłego avr i po kłopocie, ja szukam jak najprostrzego (i najlepiej
    > gotowego) rozwiązania. Chodzi mi o coś takiego:
    > http://www.automex.pl/prod/amx101/amx101.php
    > lub takiego, najlepiej w kompletnego a nie samego pcb:
    > http://www.sklep.avt.com.pl/p/pl/2751/klawiatura+z+r
    s232+16-stykowa+-+plytka+drukowana.html
    > Ale w prostszej formie - tylko z jednym przyciskiem.

    No to nie wiem, czy coś takiego dostaniesz... JA bym to zrobił na AVRze,
    ale może w tej sytuacji lepiej nie...
    Masz tu wiele pomysłów kolegów, przyznam, że bardzo fajne wszystkie. Mi
    się w szczególności podoba sposób ze zwarciem RXD i TXD przez przycisk,
    który to zaproponował Zbych. Pod jego wątkiem napisałem więcej.... A
    cały problem jest taki - czy te kilka metrów wiszącego z drugiej strony
    przewodu nie zadziała jak antena? W sumie wyindukować te +/-12 to nie
    tak łatwo, dopuszczalna odległość RS232 jest spora, no ale w przypadku
    właściwego NADAJNIKA! A tu kabel będzie wisieć :/..

    > Buduję mały system parkingowy, wszystko już mam mniej więcej przemyślane
    > (oprogramowanie, drukowanie kwitku, stempla czasu w kodzie kreskowym na
    > nim, czytnik) brakuje tylko tego przycisku, koniecznie musi być na rs232.

    Ma to działać w praktyce, czy jest to jakiś projekt na uczelni/w szkole?

    > Potrzebuje wysłać po RSie dowolny znak, ważne żeby to był znak a nie
    > stan lini np. DTR/RTS, szybkość i ustawienia transmisji nie graja roli.

    Niech komp sam go wyśle - tak będzie najlepiej :)

    Konop