  • Data: 2012-09-23 11:19:38
    Temat: Re: Wysychanie elektrolitów
    Od: "Szumek" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzexs" <g...@g...u-su-nto.pl> napisał w wiadomości
    news:k3l86u$c2s$2@node2.news.atman.pl...

    > Podejrzewam, że gdyby to był miernik sprzed 30 lat, to by działał.
    > --
    > Grzexs

    zapytałem się bo akurat wymieniałem wczoraj elektrolity w zasilaczu w starym
    generatorze KABID-u PGP i
    po wymianie wstał i hula :-)
    generalnie chciałem poruszyć temat starych nieużywanych i z wylutu
    podzespołów i płyt, częsci i przydasiów
    przez tyle lat nazbierała się cała piwnica i postanowiłem zrobić z tym
    porzadek
    nie mam juz więcej miejsca na magazynowanie tego wszystkiego
    połowe musze wyrzucić
    co warto zostawiać z zabytkowych juz części albo ciekawych nowszych
    bo kupić nowe to nie problem,
    co ciekawego wypruć z uszkodzonych płyt głównych PC i falowników do silników
    kilkuletnich uszkodzonych płyt TV kineskopowych i kilka LCD ków