  • 11. Data: 2011-10-30 17:36:48
    Temat: Re: Wystawiajacy aukcje machnal sie o dwa zera?
    Od: "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl>

    Użytkownik "Jacot" napisał w wiadomości grup
    com...

    "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl> wrote:

    > Zycze szczescia wszystkim, ktorzy uwierza w te bzdure...
    > Beda go potrzebowac.

    Bzdurą jest fakt zmiany regulaminu, czy to że wylicytowanie nie oznacza
    zawarcia umowy? Pierwsze możesz zweryfikować na stronie allegro, a o drugim
    kiedyś nawet trąbił TVN - nie wiem jak to wygląda od strony prawnej, bo
    TVN-owi nie ufam.
    W każdym razie, sprzedający znów wystawił hondę, za 9000 PLN.
    http://allegro.pl/show_item.php?item=1904953054

    --
    Yogi(n)

  • 12. Data: 2011-10-30 19:35:54
    Od: kapec <k...@o...pl>

    > kiedyś nawet trąbił TVN - nie wiem jak to wygląda od strony prawnej,

    Jezeli w regulaminie serwisu aukcyjnego jest jak byk napisane ze
    transakcje w okreslonych dzialach nie sa wiazace to biorac udzial w
    takiej aukcji liczysz sie z tym, ze niekoniecznie musi do finalizacji
    dojsc. Licytujesz - zgadzasz sie z regulaminem. Koniec kropka.

  • 13. Data: 2011-10-31 01:39:57
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl> wrote:

> [...]
    >kiedyś nawet trąbił TVN - nie wiem jak to wygląda od strony prawnej, bo

    Nie wiem, nie znam sie, zarobiony jesdem..
    Pamietam tylko, ze w usasadnieniu wyroku owego slawetnego jepa wysoki
    sad z podkresleniem przeszedl ponad regulaminem allegro i cos mi mowi
    ze ta koncepcja jeszcze lepiej pasuje do obecnej wersji regulaminu.
    "Aukcja ogloszeniowa" to jest ciekawy wynalazek allegro ale warto
    pamietac, ze doradcow prawnych ma alegro rownie dobrych jak
    programistow...

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 14. Data: 2011-10-31 09:14:48
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-10-29 22:43:13 +0200, "marcin" <m...@W...pl> said:

    > Tego mu życzę, trzeba być niezłym ch.jem, żeby iść do sądu z czymś
    > takim. A ch.jom życzę jak najgorzej :)

    A ja nie życzę nic miłego ćwokom, którzy dla zaoszczędzenia paru
    złotych, wystawiają towar za 1/10 ceny, a później mówią "a tak se
    wystawiłem, możecie mi skoczyć".

    de Fresz

  • 15. Data: 2011-10-31 09:23:56
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-10-31 10:14, de Fresz pisze:

    > A ja nie życzę nic miłego ćwokom, którzy dla zaoszczędzenia paru
    > złotych, wystawiają towar za 1/10 ceny, a później mówią "a tak se
    > wystawiłem, możecie mi skoczyć".

    W tym wypadku to chyba za mniej niz 1/1000.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X