    From: Jacot <j...@m...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Wystawiajacy aukcje machnal sie o dwa zera?
    Date: Mon, 31 Oct 2011 02:39:57 +0100

    "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl> wrote:

    >Bzdurą jest fakt zmiany regulaminu, czy to że wylicytowanie nie oznacza
    >zawarcia umowy? Pierwsze możesz zweryfikować na stronie allegro, a o drugim
    >kiedyś nawet trąbił TVN - nie wiem jak to wygląda od strony prawnej, bo

    Nie wiem, nie znam sie, zarobiony jesdem..
    Pamietam tylko, ze w usasadnieniu wyroku owego slawetnego jepa wysoki
    sad z podkresleniem przeszedl ponad regulaminem allegro i cos mi mowi
    ze ta koncepcja jeszcze lepiej pasuje do obecnej wersji regulaminu.
    "Aukcja ogloszeniowa" to jest ciekawy wynalazek allegro ale warto
    pamietac, ze doradcow prawnych ma alegro rownie dobrych jak
    programistow...

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10