    From: "Irokez" <n...@e...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Wysokość wentylatora CPU - jak liczyć?
    Date: Sun, 20 Nov 2011 13:16:37 +0100

    Użytkownik "Irokez" <n...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:jaaddk$dnh$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Feromon" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Mam, ale pastę muszę kupić jak napisałem, bo jak zedrę wentylator to nie
    > wiem co zastanę.
    > Kurz wydmuchany, jest ok.
    > W spoczynku mam 50 stopni, odpaliłem Prime i procek ponad 80 poszybował

    Pokopałem po szafach i znalazłem końcówkę pasty Arctica. Teraz w spoczynku
    45 stopni, w Prime 70. Trochę lepiej czyli

    No i zmierzyłem.. mam od powierzchni CPU do blachy obudowy 161mm.
    Czyli taki Xigmatek Gaia SD1283 wchodzi na styk (159mm), kosztuje stówkę i
    jest cichy i wydajny, przynajmniej wg testów :)
    Nic innego za stówkę ciekawego nie znalazłem.

    Irokez