  • 11. Data: 2017-03-03 10:18:37
    Temat: Re: Wyścigi ślimaków na autostradach
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 2 Mar 2017 23:32:48 -0800 (PST), Bolko napisał(a):
    > btw
    > Akcja trwała 32 sekundy.
    > Jeśli TIR jechał 90 a osobówka może max 150 km/h
    > to różnica jest 60 km/h czy 1km/minute.
    > czyli w ciągu tych 32 sekund mogłeś przejechać dodatkowo
    > 520 metrów

    A tu karetka - raczej nie przekracza 120.
    Wiec stracila 260m lub jak kto woli 15s.

    > i w takich sytuacjach mi sie przypomina opowiadanie:
    > "
    > Indyjski sufii poprosił angielskiego kierowce o podwiezienie.
    > Ten się zgodził.
    > Angielski kierowca ostro ruszył.
    > Wyprzedzał na zakrętach, trąbił, wymuszał itd.
    > Dojeżdzają do końca:
    > Anglik: 5 minut szybciej niż ostatnio.
    > Sufi: I co zrobisz z tym czasem?
    > "

    no jak to co - moge usiasc w ulubionym fotelu, ze szklaneczka
    ulubionej whisky ... a nie denerwowac sie na jakies zolwie na drodze
    :-)

    J.

  • 12. Data: 2017-03-03 10:40:27
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Już nie jestem pewny. Jak poczytałem to wychodzi, że jednak może to być
    > fejk. Jeśli tak to przepraszam.

    Poczytałeś komentarze na Youtubie? IMHO są typowym szukaniem dziury w
    całym - zauważ, że praktycznie zawsze znajdują się obrońcy łamiących
    PORD, tych, kto rozjechał pieszego na pasach itp.

  • 13. Data: 2017-03-03 11:25:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 3 Mar 2017 08:58:55 +0100, Shrek napisał(a):

    > Bo jak wiadomo hamowanie i przyspieszanie to się w miejscu robi. A
    > kierownik TIRa to ile więcej przejedzie?

    Przeciez tosmy juz pare razy liczyli.

    3km/h wiecej to jednak 24km po 8h jazdy.
    20-30 minut codziennie. Czasem 70 godzin.

    Oczywiscie nie uzasadnia tamowania karetki, czy zajezdzania drogi
    osobowce, ale uzasadnia wyprzedzanie :-)

    J.

  • 14. Data: 2017-03-03 11:39:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.03.2017 o 09:18, Bolko pisze:

    > Mi nie chodzi o moment zajechania.
    > Mi chodzi o chwile gdy "karteka" jedzie na tyle blisko
    > ciężarówki że kierowca nie miał szans jej zobaczyć w lusterkach.

    Ale przecież ta karetka się nie wzięła za nim znikąd, tylko właśnie z
    tego, że zajechał jej drogę.

    Shrek

  • 15. Data: 2017-03-03 11:45:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.03.2017 o 11:25, J.F. pisze:

    > Przeciez tosmy juz pare razy liczyli.
    >
    > 3km/h wiecej to jednak 24km po 8h jazdy.
    > 20-30 minut codziennie.

    Przy załóżeniu z dupy, że z kagańca nie schodzi. A może nie z dupy -
    ostatnio dojechał mnie jakiś tir w zabudowanym i migał długimi, ze tylko
    70 jadę. Potem go odstawiałem za każdym razem jak wyjechaliśmy i w
    każdym zabudowanym mnie znów dojeżdzał i migał.

    Shrek

  • 16. Data: 2017-03-03 12:01:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 3 Mar 2017 11:45:31 +0100, Shrek napisał(a):

    > Przy załóżeniu z dupy, że z kagańca nie schodzi. A może nie z dupy -

    W koncu piszemy o autostradzie :-)

    > ostatnio dojechał mnie jakiś tir w zabudowanym i migał długimi, ze tylko
    > 70 jadę. Potem go odstawiałem za każdym razem jak wyjechaliśmy i w
    > każdym zabudowanym mnie znów dojeżdzał i migał.

    Mnie tez bys wk* :-)

    J.

  • 17. Data: 2017-03-03 12:08:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.03.2017 o 12:01, J.F. pisze:

    > W koncu piszemy o autostradzie :-)

    I ta autostrada prowadzi od drzwi do drzwi, bramek na niej nie ma,
    korków i wypadków, a do kibla na mopie to na kagańcu wjeżdza.

    > Mnie tez bys wk* :-)

    Też jeżdzisz tyle co fabryka dała po wioskach? Może masz rację - trzeba
    jeżdzić albo 50 albo 90 - inaczej to zgniły kompromis i wkurwiasz
    wszystkich ekstremistów;)

    Shrek.

  • 18. Data: 2017-03-03 12:23:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

> [...]
    >
    > Oczywiscie nie uzasadnia tamowania karetki, czy zajezdzania drogi
    > osobowce, ale uzasadnia wyprzedzanie :-)

    E tam, rozpatrujesz jakies fizycznie zamkniete klatki a to zycie, za chwile
    zjada z autostrady, bedzie czerwone i sie wyrówna.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

  • 19. Data: 2017-03-03 12:23:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ale skad wiadomo, ze to karetka ?
    > Moze BOR spieszyl po pizze :-)

    BOR nie ma rejestratorów... ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    by Jenka

  • 20. Data: 2017-03-03 12:32:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 3 Mar 2017 12:08:42 +0100, Shrek napisał(a):

    > I ta autostrada prowadzi od drzwi do drzwi,

    Od Amazona do lotniska :-)

    > bramek na niej nie ma, korków i wypadków,

    A tu akurat prosta sprawa - czasem 1 wyprzedzony pojazd zaoszczedzi ci
    3h stania.

    >a do kibla na mopie to na kagańcu wjeżdza.

    Niedlugo wczesniej zwalnia i to tylko dwa razy dziennie :-)

    > Też jeżdzisz tyle co fabryka dała po wioskach?

    No nie, fabryka mi dala duzo :-)
    Co nie znaczy, ze 50 :-)

    > Może masz rację - trzeba
    > jeżdzić albo 50 albo 90 - inaczej to zgniły kompromis i wkurwiasz
    > wszystkich ekstremistów;)

    J.