  • 41. Data: 2017-03-04 17:00:40
    Temat: Re: Wyścigi ślimaków na autostradach
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Akarm a...@w...pl ...

    > Przeczytaj zatem jeszcze raz. :)

    :)
    Teraz zauwazyłem trzecie nie:)

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 42. Data: 2017-03-11 13:13:13
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Friday, March 3, 2017, 11:25:12 AM, you wrote:

    > Przeciez tosmy juz pare razy liczyli.
    > 3km/h wiecej to jednak 24km po 8h jazdy.

    Dlaczego liczysz na 8 godzin? TO policz task samo osobówkę - 60 km/h
    mniej to przez 8 godzin 480 km!

    > 20-30 minut codziennie. Czasem 70 godzin.

    > Oczywiscie nie uzasadnia tamowania karetki, czy zajezdzania drogi
    > osobowce, ale uzasadnia wyprzedzanie :-)

    Tylko, żeby ta różnica była rzeczywiście 3 km/h a nie 0.0000nic

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 43. Data: 2017-03-13 10:17:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    valid...
    Hello J.F.,

    >Dlaczego liczysz na 8 godzin?

    Bo on 8h pracuje, a nawet 9.

    >TO policz task samo osobówkę - 60 km/h mniej to przez 8 godzin 480
    >km!

    Ale na autostradzie to ja go jednak wyprzedze. I on mnie spowolni na
    minute albo i mniej.
    A jak on nie wyprzedzi, to bedzie tak 20-200 km jechal.

    >Tylko, żeby ta różnica była rzeczywiście 3 km/h a nie 0.0000nic

    A ile widziales wyprzedzen przez tira trwajacych 10 minut ?
    Wiekszosc robi to wzglednie krotko ... wiec roznica predkosci jest
    jednak wieksza.

    J.