-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!news.eternal-september
.org!.POSTED!not-for-mail
From: SW3 <s...@p...fm.invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wyścigi ślimaków II
Date: Thu, 09 Mar 2017 17:36:23 +0100
Organization: -
Lines: 44
Message-ID: <o...@h...linksys>
References: <o9el25$tsu$2@node2.news.atman.pl>
<vnua2qz12kx1$.1oku6m9rtccon$.dlg@40tude.net>
<o9hrke$gth$1@node1.news.atman.pl>
<rbll6zgatdjx.1rt1l7frlejwg$.dlg@40tude.net>
<o9iqkg$86u$1@node2.news.atman.pl>
<3udxhpvkhdgc.h3rcldpjwytn$.dlg@40tude.net>
<o9jd8v$pms$2@node2.news.atman.pl>
<djmm9vdo9q8i$.1g2wr2v905msf$.dlg@40tude.net>
<o9lhqj$qub$1@node2.news.atman.pl>
<58be843e$0$15200$65785112@news.neostrada.pl>
<o9mqda$nur$5@node1.news.atman.pl> <o...@h...linksys>
<o9mt26$um$4@node2.news.atman.pl> <o...@h...linksys>
<5...@g...com>
<o9pgqs$m2s$2@node2.news.atman.pl> <o...@h...linksys>
<o9qt3s$phg$1@node1.news.atman.pl> <o...@h...linksys>
<o9ro0i$ke3$2@node1.news.atman.pl>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed; delsp=yes
Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
posting-host="82fda75c139c27dc827ff751f5b694b4";
logging-data="21664";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX18XygabC7a3pjdJjZiOGVmQ"
User-Agent: Opera Mail/12.18 (Win32)
Cancel-Lock: sha1:yIFSDiqkcaYlIZ9pexS8Ho+zkkY=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2601590
[ ukryj nagłówki ]W dniu 09.03.2017 o 15:14 Shrek <...@w...pl> pisze:
> To po co zgłaszasz bezsensowne pomysły?
Bo staram się być obiektywny i wymienić wszystkie możliwe sposoby
rozwiązania problemu konieczności zwalniania do 90. Dla przypomnienia:
dobudowa kolejnego pasa lub zmniejszenie liczby pojazdów.
Swoją drogą to chyba niektórzy mają za dobrze skoro mają takie "problemy".
Co mają powiedzieć ci, którzy nie mają po drodze autostrady tylko jadą
zwykłą krajówką, na której jedynie gdzieniegdzie nie ma ograniczeń (czyli
dopuszczalna 90) a na większości trasy stoją ograniczenia do 70 i co
kawałek teren zabudowany, do tego rowery, traktory (a z przeciwka sznur
samochodów), niewydzielone lewoskręty, światła i ronda? Rzeczywiście,
konieczność zwolnienia czasami do 90 to straszy problem...
Jedni rzadko kiedy mają szansę osiągnąć 90 a inni narzekają, że muszą od
czasu do czasu zwolnić do 90.
--
SW3
----
Państwo to wielka fikcja, dzięki której każdy usiłuje żyć kosztem innych.
/Bastiat
Następne wpisy z tego wątku
- 09.03.17 17:50 Shrek
- 06.07.17 14:36 Cavallino
- 06.07.17 16:33 J.F.
- 06.07.17 19:24 Cavallino
- 06.07.17 19:24 Cavallino
- 06.07.17 19:28 Tomasz Gorbaczuk
- 06.07.17 19:32 Cavallino
- 06.07.17 19:36 SW3
- 06.07.17 22:15 J.F.
- 07.07.17 08:33 Cavallino
- 07.07.17 11:20 J.F.
- 07.07.17 14:52 J.F.
- 07.07.17 16:53 Cavallino
- 07.07.17 21:03 J.F.
- 07.07.17 22:45 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
Najnowsze wątki
- 2024-11-29 Dławik CM
- 2024-11-29 [OT] Lewe oprogramowanie
- 2024-11-29 Błonie => Sales Specialist <=
- 2024-11-29 Warszawa => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-29 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-11-29 Pómpy ciepła darmo rozdajoo
- 2024-11-29 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2024-11-29 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-29 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-29 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-27 Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO