-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!news.eternal-september
.org!.POSTED!not-for-mail
From: SW3 <s...@p...fm.invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wyścigi ślimaków II
Date: Thu, 09 Mar 2017 17:36:23 +0100
Organization: -
Lines: 44
Message-ID: <o...@h...linksys>
References: <o9el25$tsu$2@node2.news.atman.pl>
<vnua2qz12kx1$.1oku6m9rtccon$.dlg@40tude.net>
<o9hrke$gth$1@node1.news.atman.pl>
<rbll6zgatdjx.1rt1l7frlejwg$.dlg@40tude.net>
<o9iqkg$86u$1@node2.news.atman.pl>
<3udxhpvkhdgc.h3rcldpjwytn$.dlg@40tude.net>
<o9jd8v$pms$2@node2.news.atman.pl>
<djmm9vdo9q8i$.1g2wr2v905msf$.dlg@40tude.net>
<o9lhqj$qub$1@node2.news.atman.pl>
<58be843e$0$15200$65785112@news.neostrada.pl>
<o9mqda$nur$5@node1.news.atman.pl> <o...@h...linksys>
<o9mt26$um$4@node2.news.atman.pl> <o...@h...linksys>
<5...@g...com>
<o9pgqs$m2s$2@node2.news.atman.pl> <o...@h...linksys>
<o9qt3s$phg$1@node1.news.atman.pl> <o...@h...linksys>
<o9ro0i$ke3$2@node1.news.atman.pl>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed; delsp=yes
Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
posting-host="82fda75c139c27dc827ff751f5b694b4";
logging-data="21664";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX18XygabC7a3pjdJjZiOGVmQ"
User-Agent: Opera Mail/12.18 (Win32)
Cancel-Lock: sha1:yIFSDiqkcaYlIZ9pexS8Ho+zkkY=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2601590
[ ukryj nagłówki ]W dniu 09.03.2017 o 15:14 Shrek <...@w...pl> pisze:
> To po co zgłaszasz bezsensowne pomysły?
Bo staram się być obiektywny i wymienić wszystkie możliwe sposoby
rozwiązania problemu konieczności zwalniania do 90. Dla przypomnienia:
dobudowa kolejnego pasa lub zmniejszenie liczby pojazdów.
Swoją drogą to chyba niektórzy mają za dobrze skoro mają takie "problemy".
Co mają powiedzieć ci, którzy nie mają po drodze autostrady tylko jadą
zwykłą krajówką, na której jedynie gdzieniegdzie nie ma ograniczeń (czyli
dopuszczalna 90) a na większości trasy stoją ograniczenia do 70 i co
kawałek teren zabudowany, do tego rowery, traktory (a z przeciwka sznur
samochodów), niewydzielone lewoskręty, światła i ronda? Rzeczywiście,
konieczność zwolnienia czasami do 90 to straszy problem...
Jedni rzadko kiedy mają szansę osiągnąć 90 a inni narzekają, że muszą od
czasu do czasu zwolnić do 90.
--
SW3
----
Państwo to wielka fikcja, dzięki której każdy usiłuje żyć kosztem innych.
/Bastiat
Następne wpisy z tego wątku
- 09.03.17 17:50 Shrek
- 06.07.17 14:36 Cavallino
- 06.07.17 16:33 J.F.
- 06.07.17 19:24 Cavallino
- 06.07.17 19:24 Cavallino
- 06.07.17 19:28 Tomasz Gorbaczuk
- 06.07.17 19:32 Cavallino
- 06.07.17 19:36 SW3
- 06.07.17 22:15 J.F.
- 07.07.17 08:33 Cavallino
- 07.07.17 11:20 J.F.
- 07.07.17 14:52 J.F.
- 07.07.17 16:53 Cavallino
- 07.07.17 21:03 J.F.
- 07.07.17 22:45 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=