-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wyścigi ślimaków II
Date: Mon, 6 Mar 2017 13:15:44 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 27
Message-ID: <o9jjtf$pms$10@node2.news.atman.pl>
References: <o9el25$tsu$2@node2.news.atman.pl> <o9eq44$6cp$1@dont-email.me>
<o9esgv$i8u$1@node1.news.atman.pl> <o9ev72$516$1@dont-email.me>
<o9f4ao$lq6$2@node2.news.atman.pl> <o9f642$ss9$1@dont-email.me>
<o9fa0d$33t$2@node1.news.atman.pl> <o9fjqv$d1p$2@dont-email.me>
<o9gd2r$tpv$1@node2.news.atman.pl> <o9gs70$hvi$3@dont-email.me>
<o9hb3m$4le$1@node1.news.atman.pl> <o9j1a0$r36$1@node1.news.atman.pl>
<o9jdg6$pms$4@node2.news.atman.pl> <o9jdhr$8n1$1@node1.news.atman.pl>
<o9je16$pms$5@node2.news.atman.pl> <o9jece$9gd$1@node1.news.atman.pl>
<o9jekk$pms$7@node2.news.atman.pl> <o9jev7$a38$1@node1.news.atman.pl>
<o9jin4$pms$8@node2.news.atman.pl> <o9jjea$q0$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 91.189.27.4
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1488802543 26332 91.189.27.4 (6 Mar 2017 12:15:43 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 6 Mar 2017 12:15:43 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.7.1
In-Reply-To: <o9jjea$q0$1@node2.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2601300
[ ukryj nagłówki ]W dniu 06.03.2017 o 13:07, Liwiusz pisze:
>> No więc tak:
>>
>> Energia kinetyczna pojazdu to z tego co pamiętam
>
> To pamiętasz, czy nie?
Sprawdź w necie, to będziesz wiedział. Sprawdziłem. Pamiętam:P
> Ale to nieistotne. Teoretyzować, to sobie możesz nawet na koniach, że
> zasrają Londyn.
Oczywiście - kto by tam jakąś zasraną fizyką przejmował. Przecież to
nielogiczne, żeby coś tam wyliczyć i sprawdzić. Ma być wolność;)
> Daj jakiś wykres drogi hamowania ciężarówek, uwzględniając przy okazji
> postęp technologiczny w ostatnich 30 latach.
Znalazłem nie wykres ale obrazek (nawet lepiej biorąc pod uwagę "poziom"
dyskusji) - twierdzą, że 80km/h i że z realnych testów, choć źródło
takie sobie - autoświat. Nada się?
http://ocdn.eu/images/pulscms/Yjk7MDMsMmU0LDAsMSwx/8
f4952964d711e783bacf4c5059bd065.jpg
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 06.03.17 13:20 Liwiusz
- 06.03.17 13:27 tck
- 06.03.17 13:31 Shrek
- 06.03.17 13:33 Liwiusz
- 06.03.17 13:38 Shrek
- 06.03.17 14:04 Liwiusz
- 06.03.17 14:12 Shrek
- 06.03.17 14:23 Mirek Ptak
- 06.03.17 14:39 Shrek
- 06.03.17 15:13 SW3
- 06.03.17 15:17 SW3
- 06.03.17 15:21 Shrek
- 06.03.17 18:38 Tomasz Stiller
- 06.03.17 18:41 Tomasz Stiller
- 06.03.17 18:44 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
Najnowsze wątki
- 2025-02-25 Szpital
- 2025-02-24 Gniazdo + wtyk
- 2025-02-24 Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-24 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-24 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-24 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-24 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-02-24 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-02-24 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-24 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-24 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-24 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=