  • Data: 2014-09-08 16:54:38
    Temat: Re: Wyrok nakazowy - jak zaplacic
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" napisał w wiadomości
    W dniu 2014-09-07 07:25, J.F. pisze:

    >Od kiedy moja pamięć sięga - list z sądu zawsze zawierał nr tel który
    >umożliwia skontaktowanie się, czy to w treści listu czy na kopercie.
    >Ale ja to operuję "wiedzą" z ostatniego 15 lecia tylko ;P

    https://www.google.pl/search?q=wyrok+nakazowy&biw=16
    59&bih=825&source=lnms&tbm=isch&sa=X

    W tresci to nie widze na zadnym, ale jak jest prostokatna pieczatka,
    to ona juz zazwyczaj zawiera, a jak okragla to nie ..

    >Jakoś wszystkie pisma, które dostaję z zusu zawsze są okraszone
    >telefonem do pracownika (nomen omen zazwyczaj głupka), który może o
    >sprawie podywagować ...

    Ja znam jedno, i bez telefonu.

    >Promocja była. Jak już pisałem - NIE MUSI PRZYJŚĆ. Ty w wyroku masz
    >napisane ile, i komu. Zachowując ODROBINĘ STARANNOŚCI dowiesz się
    >jaki ma być numer rachunku i co ma być w tytule wpłaty, byś nie
    >musiał później udowadniać, że nie jesteś wielbłądem. Dodam, że sama
    >sygnatura postępowania nie bywa wystarczającym identyfikatorem.

    Czyli mamy
    a) dzwonic, a lepiej jechac (a najlepiej to wyslac pismo :-P), pytac
    sie o nr karty dluznika i konta,
    b) czekac az sami przysla ... niepokojac sie ze nie przysylaja :-)

    J.