    From: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wyrobienie prawa jazdy poza Polska
    Date: Wed, 23 Apr 2014 19:43:46 +0200

    Użytkownik "Dres Golf" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    news:lj895v$7d5$1@news.task.gda.pl...

    > Co z tego, że egzaminy są coraz trudniejsze skoro przodujemy w liczbie
    > wypadków i ofiar na drogach?

    Statystyki jednak spadają, a po uwzględnieniu wzrostu liczby samochodów
    wyglądają jeszcze lepiej.

    > Zatem egzamin służy innym celom niż propaganda głosi, bo nie odsiewa tych,
    > co powinien.

    Jeśli ma się wąskie horyzonty, to można takie wnioski wyciągać.
    Bezpieczeństwo na drogach to składowa wielu czynników.

    > Nie wiem na ile znajomość rozmiarów tablicy rej. ma pomóc w tym, że
    > rozjeżdża się pieszego na pasach.

    Oprócz tej tablicy macie jeszcze jakieś konkretne i _potwierdzone_
    przykłady? Bo w każdej dyskusji o nowych egzaminach wyciągacie jeden, ten
    sam przykład. Wygląda to trochę żałośnie...

    Sposób egzaminowania idzie dobrym kierunku, co potwierdzają żale niemot,
    które nie są w stanie się odpowiednio przygotować do egzaminu.
    Muszą się w końcu pogodzić z tym, że nikt nie wywali tego systemu do kosza,
    co najwyżej mogą domagać się (i słusznie) uporządkowania bazy pytań.

    Wiwo