  • 81. Data: 2012-05-04 19:19:12
    Temat: Re: Wyprzedzanie i fotoradar jak to jest?
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 4 May 2012 15:34:48 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >No mój tez nie dodawał, więc pretensje do tych, którym dodawał.

    Tówj wycinał re: a dodawał kolejne odp:

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 82. Data: 2012-05-04 21:18:57
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Artur Maśląg w <news:jo134q$nka$1@mx1.internetia.pl>:

    > Shrek mode:
    > Cavallino mode:
    > No kop tu się koniem ;)

    W kwestii Shreka i konia:
    http://www.youtube.com/watch?v=tNt8_5VvnkE&feature=p
    layer_detailpage#t=275s

    albo samochodowo to:
    <http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailp
    age&v=LNH7097_Tls#t=37s>

    :-)

    --
    Tomasz Nycz

  • 83. Data: 2012-05-04 21:39:49
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-05-04 21:18, 'Tom N' pisze:
    (...)
    > W kwestii Shreka i konia:
> [...]

    ROTFL

  • 84. Data: 2012-05-05 00:12:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    grup dyskusyjnych:

    > Owszem dodawał Odp: po wycięciu Re:...

    Zamieniał, a nie dodawał.

  • 85. Data: 2012-05-05 00:13:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:tr38q7hl9nntoo7vesbobqm9619ge1i2dp@4ax.
    com...

    > Tówj wycinał re: a dodawał kolejne odp:

    To się nazywa zamiana, słów nadal jest tyle samo co było w takim przypadku
    Dodawanie to co innego.

  • 86. Data: 2012-05-08 09:01:08
    Od: Arek <a...@a...pl>

    > FYI - państwo jest dla obywateli. Ci wszystkowiedzacy Polacy są tymi,
    > którzy powinni decydować, nie urzędas.

    Ale Polacy nie chcą decydować (patrz frekwencja w wyborach i porównaj do
    ostatnich wyborów we Francji), więc urzędasy decydują za nich. Logiczne.

    A.

  • 87. Data: 2012-05-08 09:04:25
    Od: Arek <a...@a...pl>

    > Alez ja wskazuję. Wskazać<> podać dane.

    No ale wskazać kogoś musisz, masz następujące opcje:

    a. Nie jesteś pewien dajesz zgrubny opis, łysy, gruby, kurtka w paski -
    czy się obroni ewentualnie w sądzie? Nie wiem. Mogą jednak nie uznać i
    dorzucą więcej.
    b. Nie jesteś pewien dajesz parę namiarów na rzeczywiste osoby - dobre,
    ale te osoby będą miały kłopoty bo muszą stawić się na przesłuchanie.
    c. Osoba fikcyjna albo obcokrajowiec - często przechodzi, ale jest
    ryzyko, że ktoś jednak sprawdzi. Wówczas wtopa.

    Tak więc teoretyzowanie to jedno a rzeczywistość to drugie:)

    A.

  • 88. Data: 2012-05-08 09:05:14
    Od: Arek <a...@a...pl>

    > Radar źle działa = nie ma dowodu.

    Ale o tym przekonujesz się w sądzie. Jeżeli wygrasz masz satysfakcję ale
    kosztowo wychodzisz gorzej.

    A.

  • 89. Data: 2012-05-08 09:05:39
    Od: Arek <a...@a...pl>

    > Niestety, to juz przeszłość. Multanovy dokładnie pokazują który pojazd
    > przekroczył.

    A jak one to robią?

    A.

  • 90. Data: 2012-05-08 09:07:11
    Od: Arek <a...@a...pl>

    > Alez pamietasz. Tylko niedoskonale.

    Oczywiście, dlatego możesz wskazać nawet kilka osób jak nie jesteś pewien.

    > SG nie.

    Ale co nie?

    > Cóz, od razu widać co ma na celu to 'karanie' - kasa, kasa, kasa

    W to tylko wątpi AM.

    A.