eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipWypowiedzenie umowy hostingu - prośba o pomoc | PILNERe: Wypowiedzenie umowy hostingu - prośba o pomoc | PILNE
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartne
    rs.pl!not-for-mail
    From: wer <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Wypowiedzenie umowy hostingu - prośba o pomoc | PILNE
    Date: Mon, 21 May 2007 10:15:54 +0200
    Organization: GTS Energis
    Lines: 42
    Message-ID: <f2rkeo$24bj$1@news2.ipartners.pl>
    References: <f2bqj9$qef$1@nemesis.news.tpi.pl> <f2dtiq$gd1$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <1...@n...googlegroups.com>
    <f2eibd$fv$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <1...@m...ipartners.pl>
    <m...@m...lodz.pl>
    <1...@m...ipartners.pl>
    <p...@i...pl> <f2k6rv$10ej$1@news2.ipartners.pl>
    NNTP-Posting-Host: 217.153.86.166
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1179735320 70003 217.153.86.166 (21 May 2007 08:15:20
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 21 May 2007 08:15:20 GMT
    In-Reply-To: <f2k6rv$10ej$1@news2.ipartners.pl>
    X-Accept-Language: en-us, en
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.2 (X11/20050322)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:81945
    [ ukryj nagłówki ]

    Maciej Bebenek wrote:
    > Piotr Gackiewicz napisał(a):
    >
    >> Bajty wysłane i odebrane mierzy się łatwo.
    >> Zadaj sobie jednak trochę trudu i spróbuj sam opisać kryteria
    >> "ograniczeń zasobów". A potem, żeby cała zabawa miała jeszcze sens,
    >> zacznij mierzyć ograniczane zasoby na współdzielonych serwerach na
    >> tyle dokładnie, żeby dokładne wyznaczanie limitów (bo przecież o to ci
    >> chodzi)
    >> miało sens.
    >>
    >
    > Jak nie wiesz, co i jak robisz, to może lepiej nie zaczynać.
    > Usługodawcy, ktory pewnego pieknego dnia wywiesza kartkę "tych panstwa
    > nie obsługujemy" nie można traktować poważnie. Na ich szczęscie tacy
    > trafiaja na zahukaną młodzież, która podwinie kitę i pójdzie sobie gdzie
    > indziej.
    > Gorzej jak trafia na klienta, który jest świadomy swoich praw. Zerwanie
    > umowy hostingu może takiego providera drogo kosztować.

    Nawet nie wiesz co klienci potrafią robić. Złączone zapytania SQL, które
    zarżną każdą bazę, w dodatku odpytanie leci przy wejściu na każdą
    podstronę. Dodatkowo skrypt w php, który się zapętla. Tworzenie 50MB
    tablic. I co ciekawe, najwięcej pretensji mają klienci, którzy najmniej
    płacą.
    Można zrobić 3 rzeczy:

    1. Zaproponować klientowi zmianę usługi.
    2. Przenieść klienta na serwer dla klientów trudnych.
    3. Zaczekać, aż wygaśnie umowa i nie przedłużać jej z klientem.

    Najlepszym wyjściem jest stosowanie tego od góry, zaczynać od
    propozycji, jeśli nie chce, zmiana serwera i potem wygaśnięcie umowy.

    --
    wer

    nie odpisuj na adres b...@n...pl
    wlasciwy adres a...@o...pl

    Jestem przeciwnikiem kary smierci, ale dla przykladu powinno sie
    powiesic 100 spamerow w miejscach publicznych.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: