  • Data: 2018-09-26 16:05:05
    Temat: Re: Wypisywanie tekstu na wyjściu kompozytowym
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Mateusz Viste napisał:

    > Karty to nic. Ja to od lat szukam (dorywczo) monitora HGC.
    > Tu się dopiero szaleństwo cenowe zaczyna.

    A czy uwaga ta nie dotyczy tylko sprzętu nowego? Ja co jakiś czas
    widuję sterty takich monitorów, na przykład w zapomnianym schowku
    pod schodami jakiejś szacownej instytucji (niedawno widziałem też
    na filmie z Korei Północnej -- pokazywali badguyów, co to pracują
    nad bombą atomową, mieli takie same monitory, jak ja kiedyś).

    --
    Jarek