-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
ostnews.google.com!b7g2000yqd.googlegroups.com!not-for-mail
From: choczsz <z...@j...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wypiaskowany błotnik
Date: Fri, 12 Mar 2010 05:37:15 -0800 (PST)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 22
Message-ID: <3...@b...googlegroups.com>
References: <hnculk$99k$1@nemesis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 87.204.12.102
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1268401035 28929 127.0.0.1 (12 Mar 2010 13:37:15 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Fri, 12 Mar 2010 13:37:15 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: b7g2000yqd.googlegroups.com; posting-host=87.204.12.102;
posting-account=MCaHiAoAAACkuKukPMjC62tyc5rPdAIc
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-Via: 1.1 ISAEE-01
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.1.8)
Gecko/20100202 Firefox/3.5.8 (.NET CLR
3.5.30729),gzip(gfe),gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2263646
[ ukryj nagłówki ]On 12 Mar, 09:28, krzysiek82 <s...@u...pl> wrote:
> witajcie
> po zimie, wypiaskowało mi błotnik do gołej blachy, rudej jeszcze nie ma
> ale nie mam zamiaru na nią czekać. I teraz pytanie, oczyścić całą
> powierzchnię szczotką (co z tym mitycznym ocynkiem :D) Czy odtłuścić
> pomalować i na to baranek? Co byście polecili do takich zastosowań w
> sprayu (boll się nie sprawdza, pomimo długiego schnięcia pojawiają się
> pęknięcia w nałożonej strukturze)
To zależy jakie masz auto. Ja zeszłej wiosny miałem obcierkę, na rogu
goła blacha, dwie zimy codziennej jazdy i nie ma śladu rdzy. Auto to
Fiat Brava '97. Podobnej jakości zabezpieczenia blach spodziewałbym
się we francuzach z PSA. Jeśli masz Opla, Forda lub inną markę nie
grzeszącą odpornością na rdzę, to lepiej to zabezpieczyć i to
solidnie.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.03.10 15:43 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 12.03.10 16:34 Jakub Witkowski
- 12.03.10 16:36 kakmar
- 12.03.10 19:11 Grejon
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=