eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaWypełnienie sprzęgła - wysoka lepkość potrzebnaRe: Wypełnienie sprzęgła - wysoka lepkość potrzebna
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!news2.euro.net!209.197.12.242.MISMATCH!nx01
    .iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.ne
    ostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    References: <kji6vc$341$1@news.dialog.net.pl>
    <1h3nxv99rdg2n.18xw4lpu103jx$.dlg@40tude.net>
    <kjkhu6$52h$1@news.dialog.net.pl>
    In-Reply-To: <kjkhu6$52h$1@news.dialog.net.pl>
    Subject: Re: Wypełnienie sprzęgła - wysoka lepkość potrzebna
    Date: Thu, 4 Apr 2013 21:22:12 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
    Lines: 29
    Message-ID: <515dd2e5$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.10.122.173
    X-Trace: 1365103333 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26697 83.10.122.173:55849
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:32247
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Irek N." napisał w wiadomości
    >>> A może ktoś stosuje i wie co to jest? Gdzie to zanabyć?
    >> high viscous/viscosity ? Albo po prostu smar ... silikonowy ?
    >> Wazelina tez niezla :-)

    >Nie, smary, wazeliny to nie to. To ma nie smarować, wręcz
    >przeciwnie - zacierać :)

    Zebys sie nie zdziwil. W kaseciakach byl wlasnie smar.

    Kiedys byly takie sprzegielka do wentylatorow w samochodach - i tam
    wypelniaczem byl rzekomo olej silikonowy.
    Ale jakis dziwny, bo w miare wzrostu temperatury mu lepkosc wzrastala
    ( i wentylator sie krecil szybciej i chlodzil lepiej).

    Podobnie bylo w jakiejs serii VW - takich z napedem na 4 kola (system
    "Syncro")
    http://www.youtube.com/watch?v=UL4o9Ysz2gw

    Tez rzekomo czule na temperature ... tylko dziala w ulamku sekundy.

    A smar ma te zalete ze nie wyplywa samoczynnie.

    P.S. no chyba ze konstrukcja rodem z tarczy telefonu - tam dwa
    ciezarki niczym w regulatorze Watta tarly o zewnetrzna tulejke jak sie
    za bardzo rozpedzily.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: