    From: gildor <g...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Wypadek przy moim domu
    Date: Wed, 09 Sep 2009 13:56:20 +0200

    Bartek pisze:

    > To z tego, ze Twoje OC zostalo obliczone na podstawie kalkulacji ryzyka.

    owszem, a składka na leczenie na podstawie budżetu.

    > Ktos wyzej pisal o tym, ze kuzyn walczy z NFZ-tem o koszty lecznia powaznego
    > schorzenia.
    > Ciekawe byloby podsumowanie ile kasy globalnie idzie na leczenie tych ktorzy
    > mieli wypadek bez pasow/kaskow.

    jednego zapięte pasy ratują, innym niezapięte życie też ratują. reszta
    to statystyka, kogo bardziej.
    mnie jedynie wkurza to, że "ktoś za mnie płacił będzie". bez mojego
    wypadku i tak będzie. ani więcej ani mniej. a widać się IM opłaca, że
    stac ich na "pałace" i wypłatę świadczeń mimo to. ja nie płaczę, ze
    płacę na czyjeś leczenie, bo do lekarzy to ja raczej nie uczęszczam,
    więc moje składki ida na innych.

    --
    gildor
    ...już za chwileczkę, już za momencik...