  • 41. Data: 2015-10-03 19:30:15
    Temat: Re: Wypadek - poślizg
    Od: masti <g...@t...hell>

    Shrek wrote:

    > Zapętlasz się. Jak zwykle, gdy palniesz gfłupotę (choć zdarza ci się i
    > mądrze pisać).

    chciałeś powiedzieć, ze jak palniesz głupotę to wmawiasz ją innym

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 42. Data: 2015-10-05 20:30:35
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    > Z zatrzymaniem nie mial jednak klopotu.
    > IMO - szybciej niz 100 to nie jechala.

    mysle ze nawet wolniej

    to jakies 3km od mojego domu, ale nie slyszalem o tym wypadku

    https://www.google.pl/maps/@50.4480804,18.0610325,3a
    ,75y,126.31h,69.81t/data=!3m6!1e1!3m4!1sXubKfpF90IpP
    O8V6V0UfFw!2e0!7i13312!8i6656?hl=en

    zazwyczaj kuku ludzie robia sobie tu

    https://www.google.pl/maps/@50.4656718,18.0138588,3a
    ,75y,312.74h,97.88t/data=!3m6!1e1!3m4!1s-CYWfa76e6Ym
    FV5ZtIh-jA!2e0!7i13312!8i6656?hl=en

    chociaz to jeszcze teren zabudowany

    mieszkam tu dwa lata a zdazyl tu zginac motocyklista
    i jakas mloda para w zderzeniu z tirem

    do tego kilkanascie pomniejszych kolizji

    generalnie oba te miejsca maja zakrety ktore wygladaja duzo
    latwiej z daleka niz w rzeczywistosci, plus - nawierzchnia jest
    kompletnie rozwalona ze wzgledu na to ze jest to droga
    ktora w jedna strone jada tiry do gorazdzy a w druga do
    koksowni

    lataja ja rok w rok, ostatnio wlasnie ze 2-3 tygodnie temu
    ale koleiny caly czas sa kosmiczne

    --
    http://db.org.pl/

  • 43. Data: 2015-10-07 21:40:23
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-10-01 o 11:35, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > Uwazasz, ze ta dziewczyna zasluzyla na smierc?

    No przecież tak.
    Mogła jechać wolniej.

  • 44. Data: 2015-10-08 19:13:55
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "cef"

    > Uwazasz, ze ta dziewczyna zasluzyla na smierc?

    No przecież tak.
    Mogła jechać wolniej.
    ---
    Nie mówiąc o tym, że mogła nie wsiadać do samochodu i pieszo iść.

  • 45. Data: 2015-10-08 21:58:43
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-10-08 o 19:13, re pisze:

    > Użytkownik "cef"

    > No przecież tak.
    > Mogła jechać wolniej.
    > ---
    > Nie mówiąc o tym, że mogła nie wsiadać do samochodu i pieszo iść.

    W zasadzie to nie wiem co chciałeś wyrazić,
    ale sposób oceny zdarzenia drastycznie zmienia się
    gdy wybierzemy inne zakończenie.

  • 46. Data: 2015-10-22 19:51:45
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 2 Oct 2015 18:52:47 +0200, Shrek <...@w...pl> wrote:

    >Zasadniczo - staram się wiedzieć. Zresztą nieprawda, że trzeba wiedzieć
    >przy jakiej prędkości wpadasz w poślizg - wręcz przeciwnie wystarczy
    >wiedzieć przy jakiej nie wpadasz i jej nie przekraczać:P Tą taktyke
    >stosuje większość:P

    Ja wpadłem w poślizg, zakończony w rowie, przy 70 km/h. Normalnie w
    tym miejscu jeżdżę +100 km/h.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06