  • 11. Data: 2015-10-01 10:27:00
    Temat: Re: Wypadek - poślizg
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 30 Sep 2015 19:12:59 +0200, w <muh527$k2g$1@srv.chmurka.net>, "Pawel
    \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> napisał(-a):

    > Powitanko,

    > Zeby nastepny/nastepna najadl sie strachu wylatujac w pole, a nie sie
    > zabil przez jakis blad. Tutaj dziewczyna troche chyba sie przestraszyla
    > ciezarowki za lukiem i troche za mocno skontrowala, to pewnie byl
    > poczatek klopotow i tyle widac. Teraz pod drzewem pewnie bedzie krzyz i
    > znicze, ale drzewa zostana. Zauwaz, ze sa one po zewnetrznej luku.
    > Pytanie nie czy, tylko kiedy bedzie nastepny/nastepna.

    Cóż, gdyby nie drzewa sporo kierowców szybkiej jazdy jeździłoby pewnie tak z
    dodatkowe +10...+20, bo "najwyżej wypadnę w pole" - zapominając o autach z
    naprzeciwka.

  • 12. Data: 2015-10-01 10:56:37
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Thursday, October 1, 2015, 10:25:59 AM, you wrote:

    [...]

    > Ilu ?

    Nie liczę ale możesz wrzucić w Google "wypadek 423"...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 13. Data: 2015-10-01 11:35:10
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Cóż, gdyby nie drzewa sporo kierowców szybkiej jazdy jeździłoby pewnie tak z
    > dodatkowe +10...+20, bo "najwyżej wypadnę w pole" -

    Podobnie jak Ty jestem zwolennikiem kary smierci. Na tym konczy sie
    zbieznosc naszych pogladow, ja chce tak karac mordercow, Ty za
    przekroczenie predkosci, albo blad, czy brak doswiadczenia. Ja chce,
    zeby wina byla ustalona przez wszystkie instancje sadowe i orzekana po
    udowodnieniu winy ponad wszelka watpliwosc wyjatkowo rzadko i za
    wyjatkowe zbrodnie, Ty chcesz, zeby wyrok byl wykonywany na miejscu od
    razu bez wzgledu na okolicznosci.
    Uwazasz, ze ta dziewczyna zasluzyla na smierc?

    > zapominając o autach z
    > naprzeciwka.

    Wypadniecie z zakretu zakonczone czolowka wymaga bardzo nieszczesliwego
    zbiegu okolicznosci, jest malo prawdopodobne. Zderzenie z drzewem jest
    za to pewne i jesli cos jest malo prawdopodobne, to przezycie.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 14. Data: 2015-10-01 11:48:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ..
    >Nie liczę ale możesz wrzucić w Google "wypadek 423"...

    Wrzucilem.
    Nie wyglada to jakos tragicznie - kilka wypadkow, w roznych miejscach,
    i tylko dwa na drzewie.

    I taka tabelka
    http://zdw.opole.pl/60/odcinki-gromadzenia-sie-wypad
    kow-na-drogach-wojewodzkich-w-latach-1999-2001.html
    ale ona to juz bardzo stara ...
    http://zdw.opole.pl/62/80/zestawienie-miejsc-szczego
    lnie-niebezpiecznych-na-drogach-wojewodzkich-w-2003r
    .html
    niewiele mlodsza ... a potem im chyba przeszlo - tzn chec robienia
    statystyk im przeszla.

    J.

  • 15. Data: 2015-10-01 11:54:50
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 1 Oct 2015 11:35:10 +0200, w <muiujq$3ea$1@srv.chmurka.net>, "Pawel
    \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> napisał(-a):

    > Wypadniecie z zakretu zakonczone czolowka wymaga bardzo nieszczesliwego
    > zbiegu okolicznosci, jest malo prawdopodobne. Zderzenie z drzewem jest
    > za to pewne i jesli cos jest malo prawdopodobne, to przezycie.

    Bzdurzysz -- na 100 (ujawnionych) uderzeń w drzewo giną 23 osoby.
    Czołówka - 15 zgonów (tu raczej nieujawnionych nie ma).

  • 16. Data: 2015-10-01 12:43:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...
    Thu, 1 Oct 2015 11:35:10 +0200, "Pawel\"O'Pajak\""
    <o...@g...pl> napisał(-a):

    >Bzdurzysz -- na 100 (ujawnionych) uderzeń w drzewo giną 23 osoby.
    >Czołówka - 15 zgonów (tu raczej nieujawnionych nie ma).

    Jesli oba pochodza ze statystyki wypadkow, to pamietaj, ze kwalifikuja
    sie do nich tylko te, w ktorych ktos zostal ranny, tzn wystapil
    "rozstroj zdrowia trwajacy ponad 7 dni".
    Oba wyniki zawieraja wiec sporo wypadkow nieujawnionych, bo "to tylko
    kolizje".

    Poza tym Pawlowi moglo chodzic o to, ze wypadajac z zakretu po prostu
    do czolowki nie dojdzie.

    Jak chocby widac na filmie - drzewa rosna gesto, samochody jezdza
    rzadko - choc wcale nie tak rzadko, bo w ciagu minuty sie 5 znalazlo

    J.

  • 17. Data: 2015-10-01 12:48:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...

    >Cóż, gdyby nie drzewa sporo kierowców szybkiej jazdy jeździłoby
    >pewnie tak z
    >dodatkowe +10...+20, bo "najwyżej wypadnę w pole"

    raczej nie, bo ... zwalniasz na widok drzew ? A znajomi zwalniaja ?

    Poza tym ... kierowca dobiera predkosc tak aby nie wypasc.
    Owszem, jak widac czasem jedzie za szybko, ale to jest naprawde
    "czasem", bo inaczej to juz by dawno wymarli/stracili pieniadze/mieli
    500% zwyzki.
    Wystarczylby pewnie poslizg na co tysiecznym zakrecie ...

    >- zapominając o autach z naprzeciwka.

    Owszem, ale ich troche mniej, to moze sie udac nie trafic. Jak chocby
    na filmie ...

    J.

  • 18. Data: 2015-10-01 15:55:42
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2015-10-01 o 11:35, Pawel "O'Pajak" pisze:

> [...]
    > razu bez wzgledu na okolicznosci.
    > Uwazasz, ze ta dziewczyna zasluzyla na smierc?

    A czym zasługuje na śmierć jadący matizem, w którego uderza dajmy na to
    BMW lub jakiś SUV jadący +20, bo nie ma drzew?

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2015-10-01 16:00:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-10-01 12:48, J.F. wrote:

    > raczej nie, bo ... zwalniasz na widok drzew ? A znajomi zwalniaja ?

    Może nie tyle zwalniam, a po prostu mniej depczę w gaz. A ty nie?
    Niekoniecznie jadę poniżej ograniczenia (choć się zdarza) ale zwykle
    zapieprzam mniej niż jakby za asfaltem było pole. Ogólnie takie drogi
    jak na filmie do zapierdalania się nie nadają i należy mierzyć siły na
    zamiary. Jak ktoś przestrzeli to jego problem (chyba że nie tylko jego,
    bo ktoś inny wybierze drzewo zamiast czołówki - nawet niekoniecznie
    wybierze, bo to raczej odruch i to dość silny) - wtedy rzeczywiście jest
    smutek. Czasem lubię zapierdalać, ale daleki jestem od żądania aby mi to
    umożliwiono wszędzie w sposób bezpieczny.

    Naprawdę trzeba ludzi traktować jak debili i na wszystko znak stawiać?
    Przecież te drzwea nie wybiegają nagle na jezdnie, tylko je widać -
    skoro widać, to można pomyśleć i zdjąć nogę z gazu. I jak ktoś wyleci
    to... trudno. Gorzej jak ktoś wylatuje bo inny z naprzeciwka nie pomyślał.

    Shrek

  • 20. Data: 2015-10-01 16:05:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pawel "O'Pajak" wrote:

> [...]
    > razu bez wzgledu na okolicznosci.
    > Uwazasz, ze ta dziewczyna zasluzyla na smierc?

    to jej trzeba zapytać dlaczego postanowiła popełnić samobójstwo

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?