  • 11. Data: 2009-08-20 19:51:16
    Temat: Re: Wypadek pod Parzeczewem-dwa motocykle czolowo w busa :(((
    Od: -koNkRet- <k...@o...pl>

    Ja tylko nie rozumiem jednej rzeczy.. przecież motocykl na drodze
    spokojnie zmieści się pomiędzy autem wyprzedzanym i autem jadącym z
    naprzeciwka. no chyba że kierowcy jadą blisko linii.. Przecież
    wystarczyło żeby bus lekko zjechał na swoją prawą część jezdni. No
    chyba że chciał pokazać motocyklistom..

  • 12. Data: 2009-08-20 19:55:00
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "-koNkRet-" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
> [...]
    > naprzeciwka. no chyba że kierowcy jadą blisko linii.. Przecież
    > wystarczyło żeby bus lekko zjechał na swoją prawą część jezdni. No

    Nikt nie wie jak było. Może chłopaki wyskoczyli nagle, może busiasz odpalał
    fajkę w tym momencie a oni liczyli, że ich widzi. Nie wiadomo. Każdy
    popełnia błędy. Niektórzy mają szanse je naprawić/poprawić. Inni niestety
    nie...

    --
    Grzybol

  • 13. Data: 2009-08-20 23:40:54
    Od: gogi <g...@W...pl>

    -koNkRet- pisze:
> [...]
    > naprzeciwka. no chyba że kierowcy jadą blisko linii.. Przecież
    > wystarczyło żeby bus lekko zjechał na swoją prawą część jezdni. No

    Biorac pod uwage, ze to bylo we wsi Ignacew i zakladajac, ze jest tam
    taka sama droga jak w innych wsiach w Polsce to tam ledwo sie mieszcza
    dwa samochody na jednej wysokosci, wiec motocykl tym bardziej sie nei
    miesci.
    Ogolnie rzecz biorac to lepiej, zeby przy czolowkach zgineli sprawcy niz
    poszkodowani (nie oceniam powyzszego wypadku, bo nie znam szczegolow).

    gogi

  • 14. Data: 2009-08-21 06:39:35
    Od: fv <f...@c...com>

    Budyń wrote:
> [...]

    O dokładnie.

    > gdyby chłopaki chciali jechac na relaksie, to by jechali czopkami.

    Bo? Zabroniona jest relaksacyjna jazda 180-konnym motocyklem? Nie da się? Puszczasz
    sprzęgło i od
    razu 200? A może czoperem nie da się ostro zaiwaniać?

    > Chcieli
    > szybko - ja ich rozumiem. Nie wyszło - ryzyko wliczone w hobby.

    Nie. Każdy jest osobiście odpowiedzialny za własne ryzyko, niezależnie od tego czy
    jedzie rowerem,
    ścigaczem, autem czy czymkolwiek innym. Ryzyko nie jest wliczone w żadne hobby, każdy
    ma wpływ na
    siebie i na to co się dzieje. I każdy jest osobiście odpowiedzialny za własne
    decyzje.

    Niektórzy nawet twierdzą, że każdy świadomy użytkownik drogi powinien myśleć także o
    innych. Stąd
    widywane czasem włączanie świateł awaryjnych, żeby ostrzec pojazdy z tyłu o
    przeszkodzie. Ale to już
    zdaje się ekstremum daleko poza "ryzyko wliczone w hobby".

    Albo inaczej:
    Zapi***alasz? Bierz to na siebie.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 15. Data: 2009-08-21 08:01:23
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "fv" <f...@c...com> napisał w wiadomości
    > razu 200? A może czoperem nie da się ostro zaiwaniać?

    No da sie. Do pierwszego zakrętu tak jakos.

> [...]
    > hobby, każdy ma wpływ na
    > siebie i na to co się dzieje. I każdy jest osobiście odpowiedzialny za

    No to napisałeś mniej wiecej to co ja. Bedziemy dyskutować?

    b.