    From: fv <f...@c...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Wypadek pod Parzeczewem-dwa motocykle czolowo w busa :(((
    Date: Fri, 21 Aug 2009 08:39:35 +0200

    Budyń wrote:
> [...]

    O dokładnie.

    > gdyby chłopaki chciali jechac na relaksie, to by jechali czopkami.

    Bo? Zabroniona jest relaksacyjna jazda 180-konnym motocyklem? Nie da się? Puszczasz
    sprzęgło i od
    razu 200? A może czoperem nie da się ostro zaiwaniać?

    > Chcieli
    > szybko - ja ich rozumiem. Nie wyszło - ryzyko wliczone w hobby.

    Nie. Każdy jest osobiście odpowiedzialny za własne ryzyko, niezależnie od tego czy
    jedzie rowerem,
    ścigaczem, autem czy czymkolwiek innym. Ryzyko nie jest wliczone w żadne hobby, każdy
    ma wpływ na
    siebie i na to co się dzieje. I każdy jest osobiście odpowiedzialny za własne
    decyzje.

    Niektórzy nawet twierdzą, że każdy świadomy użytkownik drogi powinien myśleć także o
    innych. Stąd
    widywane czasem włączanie świateł awaryjnych, żeby ostrzec pojazdy z tyłu o
    przeszkodzie. Ale to już
    zdaje się ekstremum daleko poza "ryzyko wliczone w hobby".

    Albo inaczej:
    Zapi***alasz? Bierz to na siebie.

    --
    fv