  • Data: 2011-06-16 17:25:04
    Temat: Re: Wypadek motocyklistów - Woloska
    Od: amos <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Cze, 10:31, "Tytus z Pracy" <s...@o...pl> wrote:
    > &gt; kolina, we sie raz za dobrze pierdolnij w g owe, tylko z drugiej strony
    >
    > Nie wiem czy kolina, ale na Policyjnych jest info e monitoring wskazuje na
    > 130-150 km/h wi c grzali nie le....

    Inna sprawa, ze gazety wypisuja totalnie sprzeczne informacje.

    Wiadomosci24 pisza, ze motocyklista jechal na czerwonym i zabil
    przechodnia...
    http://www.wiadomosci24.pl/artykul/motocyklista_zabi
    l_przechodnia_na_ulicy_woloskiej_199020.html

    Tylko, ze swiadkowie twierdza, ze moto ruszalo po zmianie na zielone
    (bylem na miejscu i to slyszalem).
    IMHO nie mogl sie na tak krotkim odcinku rozpedzic do takiej
    predkosci. Maszyna bylaby wowczas duzo duzo dalej.

    Ciekawe, czy bedzie z tego sprawa sadowa. W koncu to niezle
    oszczerstwa wypisuja.

    --
    amos