  • 11. Data: 2012-06-03 00:30:46
    Temat: Re: Wypadek karetki
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > A w 53 słychać strzały :/

    A od 2 sekundy widać jak tworzy się sztuczna mgła.

  • 12. Data: 2012-06-03 00:47:22
    Od: Jaszyn <p...@s...ru>

    Dnia Sun, 03 Jun 2012 00:27:05 +0200, DoQ napisał(a):

    > Pewnie tak samo jak palec KRZYZAKa :/

    ty nie wybierasz. :) mam nadzieje, ze jak twojej tatele albo matele sie
    zejdzie, to sobie pozartujemy razem, Doku (jakiz beznadziejny nick). :D
    bedzie fajnie, takie zarty na twoim poziomie, nopoprostubania! :D

    --
    Jaszyn
    "Here's Johnny!"

  • 13. Data: 2012-06-03 00:50:24
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Jaszyn

    > nopoprostubania! :D

    BANIA U CYGANA! BANIA U CYGANA! BANIA U CYGANA! DO RANA!!!

  • 14. Data: 2012-06-03 01:11:12
    Od: Jaszyn <p...@s...ru>

    Dnia Sat, 2 Jun 2012 22:50:24 +0000 (UTC), to napisał(a):

    > begin Jaszyn

    > BANIA U CYGANA! BANIA U CYGANA! BANIA U CYGANA! DO RANA!!!

    wyczules melodie pod ktory pisale moj post! :D

    do--rana! az sie u kogos nie stanie
    az sie u kogos nie stanie
    az sie u kogos nie stanie
    TA - rana!

    uncs uncs uncs...

    BANIA U CYGANA BANIA U CYGANA DO RANA!

    --
    Jaszyn
    "Z cyklu obietnic Tuska:
    Upro?cimy podatki - wprowadzimy podatek liniowy z ulgNo prorodzinnNo,
    zlikwidujemy ponad 200 op?at urz?dowych."

  • 15. Data: 2012-06-03 01:22:51
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Jaszyn

    > wyczules melodie pod ktory pisale moj post! :D

    Mów mi "medium".

  • 16. Data: 2012-06-03 01:26:45
    Od: Jaszyn <p...@s...ru>

    Dnia Sat, 2 Jun 2012 23:22:51 +0000 (UTC), to napisał(a):

    > begin Jaszyn

    > Mów mi "medium".

    moze Medion? :D

    --
    Jaszyn
    "Z cyklu obietnic Tuska:

  • 17. Data: 2012-06-03 09:36:17
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Jaszyn

    > moze Medion? :D

    Mediona to masz sprzęt audiowizualny.

  • 18. Data: 2012-06-03 09:44:27
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 03-06-2012 09:36, to pisze:
    > Mediona to masz sprzęt audiowizualny.

    Nie śmiej się. W połączeniu z renomowanymi, niemieckimi kolumnami
    VoiceKraft jarzyn uzyskuje niezłe pierdolnięcie.

    --
    Pozdr.

  • 19. Data: 2012-06-03 09:51:40
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Nie śmiej się. W połączeniu z renomowanymi, niemieckimi kolumnami
    > VoiceKraft jarzyn uzyskuje niezłe pierdolnięcie.

    Fakt, szczególnie, że wcześniej miał Unitrę.

  • 20. Data: 2012-06-03 10:43:44
    Od: Gryngol <g...@o...pl>

    W dniu 2012-06-03 00:09, to pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=_aW6d46VbpM
    >
    > Ubrani na biało, czyli chyba lekarze? Mogliby leczyć ludzi, zamiast się
    > wydurniać i stwarzać zagrożenie na drodze. No i los ich pokarał.
    >
    > PS. To z prawej to noga czy ręka?

    ARABUSY POJEBUSY:)

    dobry filmik