  • Data: 2009-04-23 10:28:16
    Temat: Re: Wypadek a odszkodowanie NW
    Od: marider <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Arni pisze:
> [...]

    ROTFL! Na grzyby tez za wczesnie ;)))

    > a mnie to wygląda ze jechali po asfalcie czyli drodze publicznej byc
    > moze bez uprawnien, nie swoim moto i jeden spadł. Zeby nie było policji
    > to pozorują ze to było w lesie i jeszcze chcą odszkodowanie wyciagnac
    > tylko nie wiadomo od kogo. Mocno naciagana ta historia

    A moze jelen im wyskoczyl i pacneli? Bo raczej na polowanie tam nie
    pojechali, nie w adidaskach.. ;)

    To jest prawda oczywista ze mamy stawki ubezpieczeniowe wyzsze z roku na
    rok wlasnie przez takie i podobne sprawy (ile jest "zestawow
    powypadkowych" na rynku kazdy widzi tylko chyba wiekszosc urzedasow jest
    zwyczajnie glupia i takich "kwiatkow" nie sciga albo udaja ze nie
    wi(e)dza..).

    Zeby bylo NT to mozesz zglosic tez sprawe do sadu i pociagnac kase z OC
    kolegi (tez pokrywa pasazera w razie wypadku/kolizji) oraz dodatkowo z
    niego samego jako zadoscuczynienie. Moim zdaniem bez policyjnej notatki
    bedzie ciezko dostac jakiekolwiek odszkodowanie z TU, na drugi raz
    omijaj las i trzymaj sie mocno z tylu.

    Pzdr
    --
    marider