  • 211. Data: 2012-02-23 11:20:04
    Temat: Re: Wypadek Wałęsy
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/23/2012 11:19 AM, AZ wrote:

    > Jak jeden za drugim? Dobrze jadą bo na szachownice.

    A no i już się nie szokuj. To fotomontaż bo motocykliści tyle nie jeżdżą!

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 212. Data: 2012-02-23 11:24:10
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    AZ,

    >To, że Tobie
    wygodnie jest na R6 to nie znaczy, że jest to wygodny motocykl i każdemu
    będzie na nim wygodnie tak samo jak Tobie.

    To ze Ciebie bola lokcie ponizej 120 nie znaczy ze kazdy ma taki zabawny problem.

    pozdrawiam,
    Iguan

  • 213. Data: 2012-02-23 11:27:45
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/23/2012 11:24 AM, Iguan_007 wrote:

    > To ze Ciebie bola lokcie ponizej 120 nie znaczy ze kazdy ma taki zabawny problem.

    A czy ja tak napisałem, że każdego bolą? Jednego bolą kolana, drugiego
    nadgarstki a trzeciego łokcie i jeżeli ból pochodzi z obciążania rąk to
    szybsza jazda pozwala je odciążyć, trudno żeby było inaczej.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 214. Data: 2012-02-23 12:05:05
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Thu, 23 Feb 2012 11:17:58 +0100, Marcin N wrote:

    > W dniu 2012-02-21 14:53, AZ pisze:
    >
    > To mnie zszokowało:
    >
    > http://motocykle-lodz.pl/uploads/imgs/flm_1311637419
    __273041_201406833240313_100001129920330_570847_2113
    26_o.jpg

    > 239 km/h w odległości 7m jeden za drugim?
    > Masakra jakaś.

    Przecież to zdjęcie to marny fake.
    Brak odbłysków reflektorów od filtra przyciemniającego
    Do tego czcionka jakaś niepodobna do tej którą widać na prawdziwych
    zdjęciach z takiego FR, no to zdjęcia z tego modelu
    Fonty też niepodobne no i ten FR robi zdjęcia kolorowe.
    Do tego widać że zdjęcie zrobione obiektywem z szerszym kątem niż te w FR.

    No i ciekawe kto na motorze jeździ 239km/h w tak wyprostowanej pozycji?

  • 215. Data: 2012-02-23 12:36:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.02.2012 11:27, AZ pisze:

    > A czy ja tak napisałem, że każdego bolą? Jednego bolą kolana, drugiego
    > nadgarstki a trzeciego łokcie i jeżeli ból pochodzi z obciążania rąk to
    > szybsza jazda pozwala je odciążyć, trudno żeby było inaczej.

    Ale to ty masz z tym problem, kaleko - dlaczego uważasz, że Wałęsa
    junior też tak miał?

  • 216. Data: 2012-02-23 12:37:39
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Thu, 23 Feb 2012 10:19:04 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Mógł jechać nawet 60km/h, a dopiero na tej prostej przyśpieszyć - póki
    > nie udowodnisz innej wartości niż określona przez biegłych, wszelkie
    > twoje spekulacje w najlepszym wypadku można traktować jako konfabulacje,
    > a w najgorszym - pomówienie.

    ależ oczywiście ze mamy trzy opcje i *praktycznie* nie ma żadnych
    przesłanek (albo są one nam nieznane) aby stwierdzić jak było naprawdę.

    Jednakże *teoretycznie* już sobie rozważając, uruchamiając tzw zdrowy
    rozsądek, biorąc pod uwagę:
    - jego rzekome przechwałki odnośnie rekordów prędkości
    - typ posiadanego motocykla,
    - typowe odruchy kierowców,
    - zdolnośc do analizy i oceny sytuacji przy różnych predkościach,
    - oraz jakże niezbędną w czasie kierowania jednośladem zasadę ograniczonego
    zaufania,

    IMO bardziej jednak prawdopodobne sie wydaje iż przed kolizją raczej
    hamował niż przyspieszał.

  • 217. Data: 2012-02-23 13:23:42
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-02-23 12:05, Tomasz Pyra pisze:

    __273041_201406833240313_100001129920330_570847_2113
    26_o.jpg

    > Przecież to zdjęcie to marny fake.
    (...)
    > No i ciekawe kto na motorze jeździ 239km/h w tak wyprostowanej pozycji?

    Przekonałeś mnie. Dałem się nabrać.

  • 218. Data: 2012-02-23 13:45:14
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Mógł jechać nawet 60km/h,

    Albo 160

    >a dopiero na tej prostej przyśpieszyć

    Prosta to tam jest od wielu kilometrow :)

    > póki
    > nie udowodnisz innej wartości niż określona przez biegłych, wszelkie
    > twoje spekulacje w najlepszym wypadku można traktować jako konfabulacje

    Niie mam zamiaru nic udowadniac. To, ze tak moglo byc wskazuje zdrowy
    rozsadek.
    Dla ciebie to bylo 60 i tkwij sobie w tym przekonaniu.

    > a w najgorszym - pomówienie.

    Donies, albo nie pieprz bez sensu.

    sz.

  • 219. Data: 2012-02-23 15:27:22
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-02-23 12:36, Andrzej Lawa pisze:

    > Ale to ty masz z tym problem, kaleko - dlaczego uważasz, że Wałęsa
    > junior też tak miał?

    Aleście się uwzięli, żeby dyskutować o łokciach.
    Pogadajcie o tym na priv, czy coś...

  • 220. Data: 2012-02-23 15:32:50
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-02-23 12:37, ...::QRT::... pisze:

> [...]
    > - zdolnośc do analizy i oceny sytuacji przy różnych predkościach,
    > - oraz jakże niezbędną w czasie kierowania jednośladem zasadę ograniczonego

    Gość, który na pierwszy motocykl kupił sobie 180 konny ścigacz - sam się
    prosi o guza. Oczywiście można teoretyzować, że to nie była jego wina.
    Ja w swoim sumieniu zawsze widziałbym swoją winę gdybym uczestniczył w
    wypadku - po prostu wina polega na tym, że dopuściłem, by inny trafił we
    mnie.

    W mojej ponad 20 letniej karierze kierowcy raz nie udało mi się uniknąć
    stłuczki, która polegała na tym, że gość na czerwonym przejechał w
    poprzek skrzyżowania przez 6 pasów jezdni. Wina była bezapelacyjnie
    jego. Tyle, że ja wiem, że jechałem zatopiony we własnych myślach i za
    mało uwagi poświęciłem przewidywaniu błędów innych.