  • 191. Data: 2012-02-23 09:16:06
    Temat: Re: Wypadek Wałęsy
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-02-23 08:59, Iguan_007 pisze:

    > Natomiast grzebiac w sieci trafilem na na posty poczatkujacych motocyklistow
    narzekajacych

    > na nadgarstki - tutaj bardziej doswiadczeni radza poprawic pozycje (nie lezec na
    rekach),

    > popracowac troche na silowni oraz... wiecej jezdzic.

    Widzisz AZ? Ciągle ta Twoja nieprawidłowa pozycja. Obejrzyj w końcu
    Twist of the wrist i Twoje życie nabierze barw.

    ;)

  • 192. Data: 2012-02-23 09:37:05
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Jasne, hamowanie motocyklem z opóźnieniem 11,8m/s2... Czy to ptak? Czy
    > to samolot? Nie! To supermotocyklista z chorej wyobraźni szufli!

    Nie badz taki drobiazgowy, bo jeszcze ktos uwierzy, ze naprawde jechal caly
    czas te 115 :)

    sz.

  • 193. Data: 2012-02-23 09:44:05
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    DoQ, a gdzie tak napisalem? Napisalem ze od jazdy ponizej 120 nie bola lokcie.
    Widzisz roznice? A superwygodna to jest np. kanapa.

    Pozdrawiam,

    Iguan

  • 194. Data: 2012-02-23 09:51:52
    Temat: Re: Wypadek Walesy
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > DoQ, a gdzie tak napisalem? Napisalem ze od jazdy ponizej 120 nie bola
    > lokcie. Widzisz roznice? A superwygodna to jest np. kanapa.

    Klucicie sie o pierdoly. 115 czy 200, to jest wyzwanie :)

    sz.

  • 195. Data: 2012-02-23 09:55:37
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/23/2012 09:15 AM, DoQ wrote:

    > Chcesz przez to powiedzieć, że pozycja kierowcy na sportowym motocyklu
    > należy do wygodnych?

    Oczywiście bo on ma sportowy motocykl i w jego mniemaniu jest najlepszy
    do miasta, najlepszy w trasy, najlepszy na tor i jest do tego super
    wygodny no ale jak się robi 3000 km w roku na niedzielne przejażdżki to
    może i tak jest... Na sportowym motocyklu jest się pochylonym do przodu
    więc normalnym jest, że ciężar spoczywa na rękach które przy większych
    prędkościach są po prostu odciążane.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 196. Data: 2012-02-23 10:06:50
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 23.02.2012 DoQ <p...@g...com> napisał/a:

    > Chcesz przez to powiedzieć, że pozycja kierowcy na sportowym motocyklu
    > należy do wygodnych?

    To zależy, co rozumiesz przez sportowy motocykl i kto na nim siedzi.
    Jeśli to co sprzedają w sklepie i w miarę pasującego rozmiarami
    zdrowego kierownika, to da się. Nie jest to tak banalne jak rozwalenie
    się w fotelu, ale da się zająć wygodną pozycję podróżną. A i tak trzeba
    co co najwyżej ~2h zatankować.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 197. Data: 2012-02-23 10:19:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.02.2012 09:37, szufla pisze:

    > Nie badz taki drobiazgowy, bo jeszcze ktos uwierzy, ze naprawde jechal
    > caly czas te 115 :)

    Mógł jechać nawet 60km/h, a dopiero na tej prostej przyśpieszyć - póki
    nie udowodnisz innej wartości niż określona przez biegłych, wszelkie
    twoje spekulacje w najlepszym wypadku można traktować jako konfabulacje,
    a w najgorszym - pomówienie.

  • 198. Data: 2012-02-23 10:20:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.02.2012 09:55, AZ pisze:

> [...]
    > może i tak jest... Na sportowym motocyklu jest się pochylonym do przodu
    > więc normalnym jest, że ciężar spoczywa na rękach które przy większych

    No popatrz, na szosowym rowerze też jedzie się pochylonym do przodu i
    opiera się na rękach... Znaczy się rowery szosowe muszą się poruszać z
    prędkością 200km/h, bo inaczej będą ręce boleć?

  • 199. Data: 2012-02-23 10:27:22
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    AZ,

    Gdzie ja napisalem cokolwiek na temat komfortu w moim motocyklu? Napisalem ze Twoja
    historyjka o bolacych lokciach ponizej 120 jest smieszna. Bo jest. Wiec nie wiem co
    tutaj wyskakujesz z atakami ze "moj motocykl jest superwygodny". Czy Ty aby czytasz
    na co odpowiadasz? Co ma wygoda mojego motocykla do twojej historyjki ze na sportach
    trzeba jezdzic >120 bo inaczej bola lokcie.

    Natomiast To pytal do czego mi sportowy motocykl, na co odpowiedzialem. Podalem
    wyraznie jakie zalety widze w nim w jezdzie po miescie. Podalem konkretne zalety
    jakie w nim widze. Mozesz sie z nimi nie zgadzac ale Twoje zdanie nie jest kryterium
    przy wyborze mojego motocykla.  Akurat "superwygoda" nie jest mi do niczego
    potrzebna.

    Wiec jak to jest z tymi lokciami? Naprawde Cie bola czy zmysliles?

    Pozdrawiam,

    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 200. Data: 2012-02-23 10:33:27
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/23/2012 10:20 AM, Andrzej Lawa wrote:

    > No popatrz, na szosowym rowerze też jedzie się pochylonym do przodu i
    > opiera się na rękach... Znaczy się rowery szosowe muszą się poruszać z
    > prędkością 200km/h, bo inaczej będą ręce boleć?

    Tak bo rower to to samo co motocykl...

    http://www.google.com/search?q=bol%C4%85ce+nadgarski
    +motocykle

    --