  • Data: 2012-02-21 17:25:19
    Temat: Re: Wypadek Wałęsy
    Od: "szufla" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Myślę że przywłaszczył sobie po prostu znaną opowiastkę o tym jak się
    > z Warszawy do Gdańska jedzie w 2h + drobne parę minut.
    > Słyszałem to wiele razy, od różnych bajarzy i na pytanie wyrażające
    > "podziw".
    > Ale naprawdę?
    > Słyszałem, no ale, od tablicy do tablicy, bo się w mieście nie da, itd.

    > Można domniemywać że lubił opowiadać niezwykłe historyjki.

    > Tak tak, i we mgle.

    Koles, ktorego znam w latach 90 scigal sie na torze Poznan w MP. To powazny
    gosc, ktoremu daleko bylo do jazdy w jeansach i adidasach i daleko mu do
    opowiadania bajek, wiec skoro dawno temu polknal te trase w niewiele ponad
    2h to obecnie jestem w stanie tez uwierzyc Walesie. Co prawda ruch wiekszy
    ale droga juz lepsza i jaka pore wybral tez nie wiadomo.
    Z blednego myslenia cie nie wyprowadze bo na z gory zalozona teze argumentow
    nie mam, takze zyj w swoim przeswiadczeniu, ze to niemozliwe.

    sz.