  • 61. Data: 2021-12-22 14:55:48
    Temat: Re: Wypadek Szydło
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 22.12.2021 o 09:40, trybun pisze:

    > A czym to się niby różni od wzięcia łapówki w zamian za składanie
    > fałszywych zeznań?

    Że łapówki można nie wziąć i dalej żyć a jak kariera się zachwieje to
    możesz nie pozbierać się.

    > Pytanie oczywiście retoryczne bo to była łapówka.

    Retoryczne jest to, że pod presją człowiek robi wszystko co mu się każe.

    > A teraz to już nikt nie ma interesu aby kłamać?

    Ci co pracują na pewno dalej mają.

  • 62. Data: 2021-12-22 14:59:04
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 22.12.2021 o 13:38, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Niby tak, ale ja tam wiem, ze jak sie czegos regularnie nie sprawdza, to
    > nie ma sie co dziwic, ze to potem nie dziala.
    >
    > Podobnie jak baterie co mialy wystarczyc na 12h, po 10 sie okazuja
    > wyczerpane itp ...

    Trzeba dużo wypadków powodować by sprawdzić czy rejestrator nie psuje
    się podczas wypadku :-)

  • 63. Data: 2021-12-22 15:11:45
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Ten pan to elokwencją nie grzeszy.

    Wydukał jakby silnie przestraszony. Dla kasy to zrobił? Dlaczego tak
    późno? Zgwałcił go gej w sutannie? ;)

    A może tvn go trzyma na prochach jak tego dezertera?

    I co teraz przyznał się że kłamał. Dostanie jakieś zarzuty?

    Wprost nie było polecenia. I co dalej?

    Pytania się mnożą ;-=)

  • 64. Data: 2021-12-22 15:57:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 22-12-2021 o 12:28, r...@k...pl pisze:
    > Wed, 22 Dec 2021 11:50:46 +0100, w
    > <61c30307$0$525$65785112@news.neostrada.pl>,

    >On jest po prostu głuchy.
    >Klekotu diesla też nie słyszy.

    Tak sie czasem pytalem, skad wam sie ten klekot wzial.

    Moje niczym klekotu nie przypominaja :-)

    J.

  • 65. Data: 2021-12-22 19:40:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.12.2021 o 07:17, Mirek Ptak pisze:

    > Choć troszkę rzetelności please - to byli alkoholicy wychodzący ze
    > spotkania AA - trzeźwi jak świnie.

    Znak czasu, że trzeźwiejący alkoholicy są bardziej wiarygodni niż
    funkcjonariusze państwowi, p.o.remierka i prokuratura.

    --
    Shrek

  • 66. Data: 2021-12-22 19:45:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Niby tak, ale ja tam wiem, ze jak sie czegos regularnie nie sprawdza, to
    > nie ma sie co dziwic, ze to potem nie dziala.

    To może trzeba sprawdzać - komendant ma zorganizować, a jak nie będzie
    działało to degradaacja - od razu zacznie działać jak komendant będzie
    musiał wybrać między dupą swoją a perspiranta.

    Z tym że tu akurat się pechowo nagrało... no i zamiast kamery zepsuła
    się płyta cd. Rzopękła się... rozumiesz..

    > Podobnie jak baterie co mialy wystarczyc na 12h, po 10 sie okazuja
    > wyczerpane itp ...

    No to trudno. Wtedy jak nie strony nie mogą dojść do porozumienia co się
    odpierdoliło to po prostu przyjmujemy że funkcjonariusze kłamią i tyle.
    Bedą bardziej o sprzęt dbali:P

    --
    Shrek

  • 67. Data: 2021-12-22 19:49:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.12.2021 o 13:40, J.F. pisze:

    > Niby tak, ale ... falszywych zeznan nie skladal, czy sie przedawnilo juz?

    Spokojnie - nikt s prokuratury akurat nie słyszał ani nie czytał.
    Przecież jakby go skazali to zaraz by powstał problem co zrobić z resztą
    składających, jeszcze kolo pierdolnie że p.o.remier wcale nie spała. No
    i minister za zniesławienie "młodego kierowcy w sejczento". Nawet jak
    sam się podpierdoli to odmówią wszczęcia:P

    --
    Shrek

  • 68. Data: 2021-12-22 20:22:51
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-12-22 o 15:11, _Master_ pisze:
    > Ten pan to elokwencją nie grzeszy.
    >
    > Wydukał jakby silnie przestraszony. Dla kasy to zrobił? Dlaczego tak
    > późno?
    Z tego co wyczytałem to go zwolnili i chyba sobie uświadomił że za
    składanie fałszywych zeznań beknie, więc uprzedził fakty.

    --
    Janusz

  • 69. Data: 2021-12-22 21:52:45
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 22 Dec 2021 13:26:06 +0100, w <61c3195e$0$560$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Od stacji do skrzyzowania jest 150m.
    > Od centrum leczenia uzaleznien do skrzyzowania - ponad 200m.
    >
    > Wiec ja bym nie byl taki pewny, czy slyszalem wypadek.

    - Pamiętam wypadek p. Szydło. Pracowałem wtedy dla TVP, miałem dyżur i
    natychmiast zostałem wysłany do Oświęcimia. Te kłamstwa i manipulacje widziałem
    z bliska. Rozmawiałem ze świadkami wypadku - nikt nie słyszał sygnałów - tak
    były dziennikarz TVP Marcin Jakóbczyk opisuje, jak telewizja publiczna ukrywała
    prawdę o wypadku z udziałem Beaty Szydło.

  • 70. Data: 2021-12-22 22:44:10
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 22.12.2021 o 15:57, J.F. pisze:

    > Tak sie czasem pytalem, skad wam sie ten klekot wzial.
    >
    > Moje niczym klekotu nie przypominaja :-)

    https://youtu.be/x-EO4ig70jI

    Wsłuchaj się :]

    --
    LordBluzg(R)