  • 11. Data: 2021-12-18 16:34:22
    Temat: Re: Wypadek Szydło
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 18 Dec 2021 10:15:48 +0100, w <spk8s5$106r$1@gioia.aioe.org>, trybun
    <M...@j...cb> napisał(-a):

> [...]
    k-beaty-szydlo-b-ochroniarz-zdradza-szczegoly-sebast
    ian-koscielnik-komentuje/tz5ef8z,79cfc278

    > A kto tą władzę woził..
    >
    > Zeznania byłego sługusa który dla pana/pani zrobi wszystko. Wyznanie
    > kompletnie bez znaczenia,

    To spowodował naród 6 lat temu, że tak jest.

    > a i prokurator powinien się zainteresować
    > zatajaniem prawdy i składaniem fałszywych zeznań.

    Który? :D Pokaż go palcem :D
    To spowodował naród 6 lat temu, że takiego nie będzie.

  • 12. Data: 2021-12-18 17:24:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.12.2021 o 16:32, r...@k...pl pisze:

    > Jeżeli byli kolumną uprzywilejowaną, ma.

    Zasadniczo nie ma. Uprzywilejowanie nie daje pierwszeństwa.

    --
    Shrek

  • 13. Data: 2021-12-18 18:14:47
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 18 Dec 2021 17:24:10 +0100, w <61be0b2a$0$544$65785112@news.neostrada.pl>,
    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Zasadniczo nie ma. Uprzywilejowanie nie daje pierwszeństwa.

    Niby nie, ale w kolumnie uprz. jeżeli przepuszczasz pierwszy, to już masz
    obowiązek całą.

  • 14. Data: 2021-12-18 19:02:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.12.2021 o 18:14, r...@k...pl pisze:

    > Niby nie, ale w kolumnie uprz. jeżeli przepuszczasz pierwszy, to już masz
    > obowiązek całą.

    Masz obowiązek "ułatwić" tak samo pierwszemu jak i każdemu następnemu.
    Ale pierwszeństwa to nie zmienia.

    --
    Shrek

  • 15. Data: 2021-12-19 09:40:23
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 18.12.2021 o 12:39, Janusz pisze:

    k-beaty-szydlo-b-ochroniarz-zdradza-szczegoly-sebast
    ian-koscielnik-komentuje/tz5ef8z,79cfc278

    > No nie, ma znaczenie, potwierdza słowa kierowcy seiczento że nie
    > słyszał kolumny, inni świadkowie też podobnie zeznali.

    Wtedy kłamał a dzisiaj mówi prawdę, można w ogóle dawać wiarę komuś
    takiemu?

    >  a i prokurator powinien się zainteresować
    >>
    > Który? myślisz że znajdzie sie taki odważny?

    Nie wiem, prokuratorzy zdaje się nie wybierają sami, a sprawy maja z
    przydziału.

  • 16. Data: 2021-12-19 09:40:58
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 18.12.2021 o 16:34, r...@k...pl pisze:

    k-beaty-szydlo-b-ochroniarz-zdradza-szczegoly-sebast
    ian-koscielnik-komentuje/tz5ef8z,79cfc278

    > To spowodował naród 6 lat temu, że tak jest.

    Jest stare mądre powiedzenie - "nie wchodzi się dwa razy do tej samej
    rzeki".  Zakłamania i braku wiarygodności ludzkiej nie można składać na
    ten czy ów rząd.

    > Który? :D Pokaż go palcem :D
    > To spowodował naród 6 lat temu, że takiego nie będzie.

    Nie znam osobiście prokuratorów. Faktem jest tylko to że owa sprawę w
    kontekście składania zeznań śmierdzi, i tym ktoś powinien się zająć.

  • 17. Data: 2021-12-19 09:57:40
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 19-12-2021 o 09:40, trybun pisze:

    > Wtedy kłamał a dzisiaj mówi prawdę, można w ogóle dawać wiarę komuś
    > takiemu?

    Opis brzmi sensownie, w przeciwieństwie do WSZYSTKICH zaznań pisowskich
    urzędników i prokuratorów.
    Więc ja TERAZ mu daję wiarę.
    Podobnie jak każdemu, kto twierdzi że pis kazał mu kłamać.

    > Nie wiem, prokuratorzy zdaje się nie wybierają sami, a sprawy maja z
    > przydziału.

    I wiedzą jak należy je prowadzić.

  • 18. Data: 2021-12-19 09:58:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Wtedy kłamał a dzisiaj mówi prawdę, można w ogóle dawać wiarę komuś
    > takiemu?

    No raczej teraz można mu wierzyć, bo wychodzi na to że jedyni którzy
    słyszeli te sygnały to sopiki, którzy są stroną w sprawie. Nawet
    p.o.remier straszydło taktycznie spała.

    > Nie wiem, prokuratorzy zdaje się nie wybierają sami, a sprawy maja z
    > przydziału.

    Miejsce pracy też. Aż dziwię się, że nie otworzyli jeszcze karnej
    prokuratury rejonowej gdzieś w bieszczadach 10 km od najbliższej wioski.

    --
    Shrek

  • 19. Data: 2021-12-19 10:04:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jest stare mądre powiedzenie - "nie wchodzi się dwa razy do tej samej
    > rzeki".  Zakłamania i braku wiarygodności ludzkiej nie można składać na
    > ten czy ów rząd.

    Te trubun. Przecież ty chciałeś zrobić z ziobra dyktatora i jak się nie
    sprawdzi to się go najwyżej odwoła. Do dzieła kretynie:P Idź powiedz
    panu ziobro że jest chujem i uchroni przestępców swoją zerokraturą i ty
    go kurwa na mocy swojej wypowiedzi odwołujesz i niech spierdala:P

    > Nie znam osobiście prokuratorów. Faktem jest tylko to że owa sprawę w
    > kontekście składania zeznań śmierdzi, i tym ktoś powinien się zająć.

    Wręcz przeciwnie. Nie powinien i się nie zajmie. Przez takich kretynów
    jak ty, co pisali, że prokurator realizujący polityczne cele partii to
    nic złego.

    --
    Shrek

  • 20. Data: 2021-12-20 08:35:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 17-12-2021 o 23:01, r...@k...pl pisze:
    > Fri, 17 Dec 2021 10:53:57 +0100, w
    > <sphmno$m8l$1$Janusz@news.chmurka.net>,

    >Czyli dla większości naszego narodu nie było.

    Nie wiemy dokladnie jak to bylo, ani nie wiemy co tam wiekszosc narodu
    mysli.

    >Inteligencję nam na wojnie wytłukli (w większości), potomkowie tej
    >reszty, niestety nadal stanowią większość.
    >Rezultaty właśnie widzimy.

    Przed wojna tej inteligencji bardzo malo bylo.
    A od wojny to juz ponad 70 lat minelo.
    Inteligencja jest dziedziczna ?

    Tylko:
    -seicento pierwszy pojazd przepuscil, to brak syreny jakby bez
    znaczenia,
    -zajechal droge drugiemu ... a pierwszy migal na czerwono?

    -paradoksalnie - jak uznac, ze pierwszy nie byl uprzywilejowany, to
    literalnie seicento z wlasnej woli sie zatrzymal, a potem wlaczal do
    ruchu i mial wszystkich przepuscic ...

    J.